Obserwatorzy

środa, 4 września 2013

101. Notes z kawą


Jeśli wierzyć FB, to haft ten leżał w pudełku od Lutego tego roku. Bardzo nie lubię jak prawie skończone prace leżakują bezczynnie, a wy?

Przyznam, że koncepcja przez ten czas się nie zmieniła. Miał być notes/ szkicownik i jest. A teraz kilka zdjęć.

Przy okazji zapraszam na kawę :)

Ozdobę okładki stanowi haft z wizerunkiem kawy. Jeden z moich wzorów prezentowanych TU. Jeszcze dostępny jakby ktoś chciał.

Aby nie było zbyt pusto oprócz haftu do ozdobienia użyłam ciemnej satynowej koronkowej taśmy.


Środek (kartki) jest sklejany. Notes ma służyć jako szkicownik, więc wyrywane kartki są jak najbardziej na miejscu.

I tył.

Opis:
Tkanina: Len na metry, kolor naturalny.
Mulina: Ariadna, kolory: 1733, 1783 (650), 1771
Rozmiar zeszytu: 16x22 cm
Haft: Motyw kawy. Wykonanie przez 2 nitki wątka i 2 nitki osnowy. 2 nitki muliny.

Wykonanie takiego zeszytu zajęło mi 2 dni. Dużo czasu pochłonęło samo klejenie. Myślę jednak, że przy następnym pójdzie szybciej.


Witam serdecznie nowe obserwatorki: Małgorzata Zoltek, Alina

17 komentarzy:

  1. Bardzo elegancki szkicownik - wzór apetyczny, pachnący kawą. Szkoda na szkicownik, bo lepiej żeby posłużył jak najdłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne i praktyczne wykorzystanie haftu - czyli coś, co lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny!!! muszę pomyśleć o czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny efekt, wart dwóch dni klejenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny hafcik i świetnie zagospodarowany. Pięknie wszystko razem współgra haft,koronka i kolor lnu. Bardzo mi się podoba ;))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,efektowny ,jak dla mnie przepiśnik kawowo - czekoladowy.Pozdrawiam i zapraszam,Iventi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Notes jest bardzo elegancki i piękny. Zachwyciłam się nim.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sprawa, szkoda że nie mam czasu na takie przyjemności. Dawniej bardzo to lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancko wykonany notes! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i bardzo staranna praca, wspaniałe kolory ! Serdecznie pozdrawiam -KoliberArt ♥♥♥ www.KoliberArt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny notes aż mi się kawy zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny haft, piękny notes... :) Masz babo zacięcie do tego sklejania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wykorzystany hafcik. Może też kiedyś taki powstanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.