Obserwatorzy

sobota, 13 stycznia 2018

379. Wymiatamy resztki - Styczeń

Witajcie drogie czytelniczki :)

Pomysł na tę zabawę przyszedł niespodziewanie. Na ostatnią chwilę. Post publikowałam właściwie z myślą informacyjną ("powiem Wam co planuję i tyle").

Wasza reakcja, a przede wszystkich chęć wzięcia udziału w zabawie zaskoczyła mnie bardzo! Wydawało mi się, że zabawa bez nagród nikogo nie zainteresuje. Jakże się pomyliłam! I cieszę się z tego :)
Dziękuję też za Wasze sugestie i uwagi. Za sprawą Ani Iwańskiej jest żabka. Nawet o tym nie pomyślałam, a tak będzie można podpiąć wasze prace :)




To tyle tytułem wstępu. Zaraz po ogłoszeniu zabawy szukałam wzorów, które chciałabym wyszyć. Na początek wypadło na śnieżynki z wzoru 201. Są proste. W większości backstiche + kilka krzyżyków i koraliki. Z tego koloru i odcinka muliny wyszło mi 10 haftów.



Dane techniczne:
Haft: śnieżki z wzoru 201
Mulina: bez numeracji (z resztek)
Kanwa: biała Aida 14ct (Tajlur)
Dodatki: czerwone koraliki

Hafty na razie trafiły do pudełka. W planie są świąteczne kartki, ale chcę zrobić więcej szt. Oczywiście będą też inne kolory muliny oraz pozostałe 8 śnieżynek :)

* * *

Od razu piszę, że następna żabki będą już od początku miesiąca. Kto szybciej zrobi, nie będzie musiał czekać. Posty z linkiem będą przypięte w pasku bocznym.



Wasze prace - STYCZEŃ


Sylwia Murzynowska (Ruda mama i jej pasje)
Link
Na blogu więcej zdjęć --> Link

* * *

Pasje Magos
Link
Link

* * *

tojatenia
Link
Link
Link

* * *
bozenas
Link

* * *

Ania Iwańska
Więcej prac na blogu
Link
Link

Link

* * *

barbaratoja
Link
* * *

Agnieszka R
Link
Link
Link
Link

Link



Link

* * *

mlenka
Link
* * *

Ag_Agata
Więcej prac na blogu
Link

* * *

Splocik

* * *

Link
* * *

beva
Link

* * *

Tina J
Link

* * *

Dendrobium 
Link

* * *

* * *


* * *

* * *

Eda

Link

* * *




Wymiatamy resztki (Żabka)

27 komentarzy:

  1. Śliczne są te śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja praca co prawda na zabawę u Hani, ale z resztek, zatem podpinam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne śnieżynki Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te gwiazdki są śliczne:))
    i mnie się udało wymieść troszkę resztek:))

    OdpowiedzUsuń
  5. no i super , mnie zabawa pasuje w 100% a nieoryginalnych mulin to się pozbywam od bardzo dawna . Cieszę się Moniko że dałaś się namówić na żabkę :-)
    Gwiazdki są świetne i kto by pomyślał, że wystarczeła jedna mała bobinka muliny :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero się dzisiaj zgłosiłam do tego Wymiatania. Tak więc post będzie dopiero za kilka dni.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne te sniezynki!!! I tyle ich wyszło z tej resztki, wyszywam z resztek, jak skończę tez sie podepnę do zabki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne śnieżynki :)
    Ostatnio polubiłam haft liniowy.
    W połączeniu z krzyżykami daje również wspaniałe efekty.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Przecudowne śnieżynki! Jestem nimi zachwycona :)
    A dziewczyny zaszalały i powstały piękne hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczności ci wyszły jak magiczną różdżką ciach i są:)
    ja tez wykorzystuje resztki jakskończę kota podepnę się a co:)
    wymiatajmy co się da:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są Twoje śnieżynki :).

    Super wzorki dziewczyny wykorzystały do robienia porządków w mulinie :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobawię się i ja w wymiatanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No no, trochę tych prac się zebrało, świetna robota, Dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te Twoje śnieżynki, Moniko :)
    I ja trochę resztek wymiotłam choć znaczącego ubytku w zasobach nie widzę :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. kradnę banerek i również będę się z Wami bawić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.