Obserwatorzy

poniedziałek, 15 stycznia 2018

380. Kartki dla dziadków + testowanie z porównaniem

Niedawno rozmawiałam z Ulą o sprawach Igiełkowych i w trakcie rozmowy wyszło, że w sklepie brakuje wzorów okolicznościowych. Np. Na dzień dziadka mam tylko krawaty. Dla babci można wyszyć np. któryś kwiatowy. Brakuje natomiast wzorów typowo pod daną okoliczność. Do dziś :)

Ula zaproponowała dwie proste grafiki z kolorowanki. Zrobiłam wzór.
W trakcie pracy do głowy pomysł aby sprawdzić wzór pod kątem obu mulin: Ariadny i DMC.
Od dawna o tym myślałam i w końcu nadarzyła się okazja.

O wyszycie poprosiłam dziewczyny - testerki. Do tej pracy zgłosiły się Ania (Ariadna) i Marzena (DMC).

Kolory były wybrane wcześniej. DMC wybrał program. Ja tylko sprawdziłam. Ariadnę dobierałam już sama dopasowując kolory ręcznie. Nie obeszło się tu bez poślizgów, ale dzięki czujności Aniu wszystko wyszło na prostą.
Zależało mi na porównaniu kolorów, więc prosiłam dziewczyny by przesłały zdjęcia haftów przed oprawą. Oto one :)

Która wersja kolorystyczna bardziej do was przemawia?

* * *
Tak wyglądają kartki

Ania Iwańska


Marzena Siedlecka


Chętnych na wzór zapraszam do sklepu :)

18 komentarzy:

  1. Piękne wzorki:) i super, że pomyślałyście o takich hafcikach na zbliżającą się okoliczność:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne wzory i kartki. Co do nici to ja zazwyczaj stawiam na DMC, mimo że droższa to ma więcej odcieni i jest jak dla mnie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe wzorki, w sam raz na różne okazje , nie tylko dzień babci i dziadka :)
    Kolory - jak dla mnie to DMC, ale to kwestia gustu .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wzorki! Dla mnie zdecydowanie lepsza jest mulina DMC.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twarzyczki bez porównania lepiej wyszły w DMC. A wzorki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wzorki, super pomysł z takimi okolicznościowymi :)
    Co do testu mulin, ja stawiam na DMC :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Moniko za możliwość testowania kolejnego wzoru. Wyszywało mi się bardzo przyjemnie i w miarę szybko. Problem mały z bacstichami, ale ja generalnie za nimi nie przepadam , zwłaszcza jak nie są po liniach siatki.
    Kolorystyka DMC jest bardziej bogata, ale niestety u mnie nieosiągalna w sklepach stacjonarnych a czasem potrzebne coś na cito.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze hafciki i piękne kartki!
    Ja do kartek zwykle wykorzystuję Ariadnę lub jakieś resztki "no name", ale do obrazów zawsze oryginalną DMC

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki bardziej Ani mi się podobają, ale hafciki Marzenki :) Słusznie zauważyła Magdusiaa, że wzorki można wykorzystać nie tylko na dzień babci i dziadka, na dzień mamy czy taty też :) lub po prostu na urodziny czy imieniny :) Chciałyśmy na dzień babci i dziadka, a wyszło uniwersalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne wzorki i piękne karteczki wykonały dziewczyny. Jak dla mnie tym razem Ariadna wygrała-być może to kwestia zdjęcia ale kolory jakoś bardziej u Ani są soczyste choć na codzień to wyszywam akurat DMC. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie dziewczyny świetnie się spisały i tak na prawdę ciężko jest tu wybierać, ponieważ zdjęcie zdjęciu nierówne. Chodzi o to, że hafty są fotografowane przez 2 różne dziewczyny, które z pewnością użyły inny ustawień w aparatach. Dla mnie porównywanie ich pracy jest bez sensu. Gdyby natomiast 1 z dziewczyn haftowana np. babcie w 2 wersjach (DMC i Ariadna) i sfotografowała jej obok siebie w tych samych warunkach i ustawieniach, wtedy mogłabym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry pomysł na wzory :) Jeśli chodzi o kolory, to skłaniam się ku DMC tylko z powodu lepszego koloru twarzy, bo ubrania w obu wersjach są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł! I pasuje na wiele okazji!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł :) Pasuje nawet na zakończenie roku szkolnego ,urodziny ,imieniny :) Jeśli chodzi o kolorki to ja opowiadam się za wersją DMC :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Chłopiec z Ariadny a dziewczynka z DMC :) wcale nie pomogłam, prawda? :D

    Jak zobaczyłam te dzieci to pomyślałam, że to dobry pomysł nie tylko na dzień dziadka i babci ale inne rodzinne święta.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki :) Ja niestety mam już tylko jednego dziadka ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Górna prawa i dolna lewa - najbardziej mi się podobają. ;) Piękne kartki wyszły z tych obrazeczków. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.