Obserwatorzy

wtorek, 1 stycznia 2019

487. Wymiatamy resztki 2019 - Styczeń

Witajcie moje drogie,
zaczynamy, a właściwie kontynuujemy zabawę w wymiatanie mulinek :)



Wasze prace


tojatenia

Link


* * *

Magda (male-niespodzianki)
Link



Link

* * *

Ania Iwańska

Link


* * *

splocik

Link

* * *

Carpediem30 
Link

Link

* * *

Elunia

Link

* * *

Agata Baran

Link

Link

* * *

nawanna
 Link


* * *

raeszka

Link


* * *

Paulina lawudaj
Link


* * *

zofiko

Link

* * *

Aga
Link

* * *

Lucyna

Link

* * *

MonikaML

Link

* * *

Dendrobium
Link


10 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że w tym roku nie zapomnę o dodawaniu banerka w postach :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jest kontynuacja zabawy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze trochę resztek zostało do wymiatania, więc będę wymiatać. :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Resztek mam sporo, więc chętnie je wykorzystam. Postaram się też systematycznie pokazywać prace i linkować. Cieszę się, że kontynuujesz zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że możemy nadal wymiatać reszki. I oto ja już zaczęłam.
    Pozdrawiam serdecznie. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo super, w tym roku mam zamiar wykończyć moje UFOki, a zarazem wymieść moje mulinki 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zabawa! Postanowiłam, że w tym roku do Was dołączę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ups nie zdążyłąm do żaby:-(

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, chciałam właśnie podlinkować, ale się chyba spóźniłam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. :) super robota ! A jeszxze tyle muliny do zużycia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.