Obserwatorzy

wtorek, 8 stycznia 2019

488. Kolorowe medaliony

Witajcie,
na nowy rok i tę nijaką pogodę przychodzę z kolorowymi wzorami. Powstały z szesnastu grafik, które podzieliłam na cztery części i rozdałam do opracowania. Moje testerki to wspaniałe dziewczyny! Daję im możliwość opracować tylko jednego elementu (dla pokazania w oprawie), a one sumiennie opracowują cały wzór.

Za sprawą takich dwóch zawziętych duszyczek powstało szesnaście prac. Osiem serwetek oraz cztery bombki. Zobaczcie same ^_^




7 komentarzy:

  1. Świetnie się dziewczyny spisały . Super są i serwetki i bombki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie wykończone te hafcik.
    Kolory na ostatnich zdjęciach (Agnieszki) są fantastycznie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają i wzory i połączenie kolorów. Bardzo mocno inspirujesz, nawet zaczęłam myśleć nad nową makramą! Dziękuję, uwielbiam takie chwile. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow:))jestem pod wrażeniem:))bombki cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne wzorki i jak widać fajnie je można wykorzystać:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne, zwłaszcza przykuły moja uwagę te piekne bombki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.