Obserwatorzy

czwartek, 22 czerwca 2017

345. Wyzwanie #1 - Lubię Truskawki

Drogie czytelniczki, w ostatnim czasie postawiłam na zmiany w Igiełce. Na początek wygląd bloga do którego już chyba się przyzwyczaiłyście ;-)

Dziś kolejna nowość, a mianowicie znane Wam już z innych blogów "wyzwania". Pomyślałam, że warto by spróbować i u siebie. Czy ten pomysł się przyjmie? Czas pokaże.
Tymczasem, aby nie zabierać Wam cennego czasu, który najlepiej spędzić na robótkowaniu zapraszam do zapoznania się zasadami zabawy oraz do wzięcia udziału.


Banerek do pobrania

Regulamin wyzwania:

1. Prace muszą być nowe, niepublikowane przed datą ogłoszenia wyzwania.

2. Prace mogą być przygotowane w dowolnej formie i technice haftu krzyżykowego. Mile widziane zarówno obrazy, kartki, serwetki, zakładki do książek i inne. Ważne, żeby spełniały wytyczne podane
w wyzwaniu.

3. Na jedno wyzwanie można zgłosić max. 3 prace.

4. Praca może brać udział w max. 2 innych wyzwaniach (czyli 3 razem z naszym).

5. Zgłaszacie pracę klikając Addyour link (patrz inlinkz na samym dole). Wstawiajcie adres konkretnego posta, a nie całego bloga.

6. W poście ze zgłaszaną pracą powinien być umieszczony link do waszego bloga wraz z banerkiem i informacją na temat wyzwania.

7. Będzie nam miło jeśli w swoich pracach użyjecie naszych produktów, nie jest to jednak obowiązkowe.

8. Spośród zgłoszonych prac, spełniających wymogi wyzwania, wybierzemy zwycięzcę oraz dwie prace wyróżnione. Autor zwycięskiej pracy otrzyma bon o wartości 30zł do wykorzystania w naszym sklepie http://igielka-mb.pl/. Autorzy prac wyróżnionych otrzymają banerek.

9. Zgłoszenie pracy jest równoznaczne ze zgodą na jej publikację na naszym blogu i fanpage’u na Facebooku.

10. Zespół oceniający wybiera 3 prace, którym przyznaje punkty od 1 do 3. Punkty sumujemy i wyłaniamy w ten sposób zwycięzcę wyzwania.


Nagroda główna to bon o wartości 30 zł na do wykorzystania w sklepie firmowym http://igielka-mb.pl/

Czas wyzwania: 22.06 - 20.07.2017
Wyniki zostaną ogłoszone: 24.07.2017


10 komentarzy:

  1. Fajny pomysł. Mam nadzieje ze uda mi się jakieś truskawki w hafcie zrobić. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włączam truskawkowe myślenie :) Jak tylko coś wymyślę to z chęcią się zgłoszę. Banerek z wyzwaniem umieszczam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł już mam, teraz tylko muszę znaleźć trochę czasu na jego wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam zielonego pojęcia kiedy ja to ogarnę i jak znajdę czas na truskawki , ale spróbuje :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, Moniko. I temat też, pomysłów kilka w głowie. Tylko ten czas upalny... no, zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł:) Może coś uda się zmajstrować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł, i już dwa ślimaki w konkursie konkurują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne wyzwanie; bardzo żałuję, że tak późno tu trafiłam i już nie zdążę się przyłączyć...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię truskawki, więc nie mogłam przegapić tego wyzwania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.