Obserwatorzy

czwartek, 18 stycznia 2018

381. Wzory różne + testowanie

Wraz z końcem roku doszłam do wniosku, że trzeba zrobić porządek z pewnymi sprawami, np. z blogiem. Nie powiem, że postanowiłam, bo postanowienia na mnie nie działają motywująco. Napiszę po prostu, że działam! I tak nadrabiam zaległości w postach o których kompletnie zapomniałam, np. z testowania zestawów "Owoce jesieni" czy "Domu"
Posty o nich są w przygotowaniu tymczasem mała przypominajka wzorów :)

* * *

Ula Kułak przygotowała przepiękną kartkę z misiem w ławce
1254. - W klasie - In the class 45x39 (21)

* * *
Kolejną propozycją jest "Zaczytana". Do tego wzoru robiłam kilka podejść. Starałam się maksymalnie go uprościć samymi krzyżykami i backstichami, ale ... wyszło inaczej. Oprócz wspomnianych ściegów znajdziecie również 3/4 krzyżyka.
Wzór powstał z zakupionej grafiki.

W oryginale (w grafice) tło jest takie jak widać poniżej - turkusowe. Przyznam, że nie spotkałam kanwy w idealnie takim kolorze, ale zostawiam, bo kto wie co będzie jutro ;-)

1255. - Zaczytana I - Happy Days I 94x122 (21)

Na prośbę dziewczyn z FB powstały jeszcze dwie wersje. W sumie tworząc dwa wzory. Mogłam wszystkie trzy dać w jednym pliku, ale ciekawi mnie, która będzie popularniejsza :)




1256. - Zaczytana II - Happy Days II 94x122 (29)

* * *

Katarzyna Szczepaniak poprosiła o przygotowanie małego wzoru z koniczynką. Chciała wyszyć coś dla swojej klasy :)
2091. - Szczęśliwa koniczynka - Happy clover 19x19 (3)


8 komentarzy:

  1. same śliczności, a te koniczynki są naprawdę świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne wzroki. Dziewczynka na fotelu bardzo mi przypadła do gustu. chętnie coś takiego wyhaftuję. Przedostatni i ostatni fotel najfajniejszy. ja stawiam na zielony na morskim tle.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafciki. Misio Uli jest fantastyczny:-)a zaczytanej najbardziej mi się podoba pierwsza wersja.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wzorki , zaczytana najbardziej podoba mi się w wersji zielono turkusowej , aczkolwiek osobiście bardzo nie lubię wyszywać tła, no i 3/4 krzyżyka tez nie lubię , zawsze robię cały :-)
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wzorki, aż się proszą o wyszywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie zaczytana :-). Bardzo podoba mi się pomysł z koniczynką, ładny wzorek, bardzo przyjemnie dostać taki drobiazg.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.