Obserwatorzy

czwartek, 17 października 2013

107. Biscornu, zawieszka serce oraz dwie niespodzianki

Witajcie drogie czytelniczki :)

Dziś kilka rzeczy na raz. Na początek pierwsze biscornu jakie wykonałam od podstaw czyli od wzoru do uszycia.
Będę nieskromna i powiem, że duma mnie rozpiera. Bardzo fajnie wyszło i stąd pomysł, aby się nim podzielić...

Biscornu oraz serce zawieszka (np. na nożyczki).
Serce
Biscornu

Serce oraz biscornu: wykonane na kanwie 14ct (biała)
Wzór: własne opracowanie
Kolory muliny dobrane z luźnych zapasów (brak marki)
Całość wykonana ściegiem za igłą (tzw. backstich)
Wymiary: biscornu (6,5 x 6,5 x 3) ; serce (6 x 6 x 1,5)
Po obu stronach taki sam haft

* * *
Czas na jedną z niespodzianek. Dwa wzory dla każdej chętnej osóbki :)


* * *

Drugą niespodziankę przygarnie jedna osoba. Szybkie Candy, w nim do wygrania prezentowany właśnie komplet. Zabawa trwa do 25.10.2013 do godz. 00:00 czasu Polskiego.

Nagroda: Komplet ze zdjęcia + kawa/ herbata, słodkości + coś co może przydać się w "warsztacie" (dostosowane do zainteresowań zwycięzcy)


Zasady:
1. W komentarzu (na blogu) zadeklarować chęć wzięcia udziału w losowaniu (w zabawie nie uczestniczą konta anonimowe).
2. Wrzucić zdjęcie z informacją o Candy na swoim blogu, stronce, profilu etc.
3. Czekać na losowanie 26.10.2013.

Powodzenia :)

Witam również nową czytelniczkę: Teresa Bejgrowicz

15 komentarzy:

  1. Witam!
    Ja z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Zawsze chciałam mieć takie biscornu a nie umiem czegoś takiego stworzyć to może chociaż mi się poszczęści i będę miała :)) Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nic nie wygrywam może tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to piękne !:) Chętnie spróbuję - może wygram :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście że stanę w kolejce :) O takie cudo warto powalczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznosci! Serducho musze sobie takie zrobic, bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chcę wziąć udział w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw! :) zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca! Też z chęcią wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne biscornu z przyjemnością ustawiam się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki drobny hafcik, a taki piękny. Śliczne drobiazgi!:) A, co tam! Też dołączę!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się piszę na takie fajne prezenciki:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. beautiful ♥ ♥ ♥ hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam i ja się przyłączam do zabawy, bo marzy mi się taki piękny igielnik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.