Obserwatorzy

wtorek, 10 grudnia 2013

113. Jesienny liść - Autumn leaf

Na wstępie muszę się Wam przyznać do małego grzeszku :)
Złamałam swoją zasadę 1 haft / 1 dzień! Zajęłam się wyłącznie tytułowym liściem.
Bardzo, ale to bardzo chciałam go skończyć. Nie tylko przed Zimą, ale i w ogóle. Tak więc ostatnie dni w temacie haftów dominował właśnie ten haft. A tak prezentuje się w całości.


I kilka zbliżeń



Dane techniczne:
Nazwa: Jesienny liść - Autumn leaf
Projekt wzoru: Igiełka -MB
Haft: Igiełka -MB

Wymiary haftu w cm: 32x36
Wymiary w krzyżykach: 199x223
Tkanina: Aida 16ct (Ecru)
Nitka: Ariadna, 2 pasemka (połączenie dwóch kolorów)
Kolor nitki:  1738 + 1736
Nazwa uzyskanego koloru: rudo-czerwony

* * *

Schemat graficzny

Schemat dostępny w formie pliku PDF: 5,10 PLN
Zainteresowane nim osoby zapraszam: igiełka.mb@o2.pl

* * *
Na zakończenie chwale się małymi zakupami z hobbystudio.pl
Zakupy skromne, ale radość wielka :)

1. FLOBA SUPERFIN 35ct - kolor: 101-kość słoniowa
2. RUSTICO AIDA 18 ct - kolor: 54-naturalny
3. BELLANDA 20ct - kolor: 2042-piaskowy
4. PERLLEN 20ct - kolor: 53-neutralny


Witam również nową obserwatorkę: Ewelina Kwiatek

19 komentarzy:

  1. Przesliczny ten listek i brawo za stworzenie tak pieknego wzoru. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny liść! Gratuluję cierpliwości i talentu:)

    Zapraszam na wyniki mojego candy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny haft. Przypomina ciepłe jesienne dni. Pozdrawiam.
    Gratuluję udanych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny listek! Zakupki bardzo udane,czekam co powstanie na tych materiałach i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny jesienny liść :) a zakupów tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Liść jest piękny...A zakupy.... Dech zapieraja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędny listek! Szkoda,że mam tak zapchany grafik haftów. Zakup świetne. Też mam ochotę na ten Perllen i piaskową Bellanę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne materiały zakupiłaś a liść jest obłędny podziwiam twój talent buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedziałam, że będzie piękny - robi oszałamiające wrażenie!!! Zazdroszczę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękny haft - listek przepiękny i zawieszki z poprzedniego postu przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja się wcale nie dziwię, że nie mogłaś się oderwać od tego listka, bo jest obłędny! Gratuluję projektu.:) I wykonania również.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.