Obserwatorzy

wtorek, 23 lutego 2016

286. Candy

Witajcie drogie czytelniczki :)

Dziś będzie krótko i na temat. Dziś będzie Candy, na które serdecznie zapraszam wszystkie osoby prowadzące bloga.

Nagrody, czyli to, co tygryski lubią najbardziej ;-)

Dla zwycięzcy przygotowałam:
- 2 arkusze kanwy 14ct plastikowej (biała i bezbarwna),
- 4 arkusze kolorowego filcu,
- kanwy 50x50 cm: biała 18ct, czarna i brązowa 14ct
- 5 mulin DMC lub 10 mulin Ariadny (w zależności od upodobań zwycięzcy) - kolory wybrane losowo,
- coś ode mnie: igielnik, 2 zakładki, poduszeczka na igły,
- słodkości - tuż przed wysyłką, na świeżo.

i pewnie na tym się nie skończy :)

Zasady:
1. Pobrać banerek i umieścić na pasku bocznym lub w osobnym poście na swoim blogu.
2. Zgłosić chęć przystąpienia do zabawy dodając się do listy
3. Losowanie i wyniki 01 kwietnia 2016 z pomocą generatora liczb.

Powodzenia :)


63 komentarze:

  1. Piekne prezenciki. Licze na szczescie ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością dopisuje się do zabawy, bo szczególnie urzekły mnie Twoje igielniki i zakładki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączę się i ja do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości. Chętnie dołączam do zabawy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudeńka, grzecznie staję i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością dołączę do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście i ja staję w kolejce. Nie mogę tego przepuścić :) świetne nagrody

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowności rozdajesz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo chętnie ustawię się w kolejeczce. Jeśli generator mnie wylosuję, chętnie ponegocjuje z Tobą o zamianę jednej z nagród na twój wzorek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością i ja dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, kusisz Kochana, kusisz :-) Też z nadzieją stanę w pewnie długiej kolejce :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Same fajne cukierasy, raj dla hafciarek :) Zapisuję się! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuję się i zaczynam swoją przygodę - zainspirowałaś mnie ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie biorę udział :) i ustawiam się w kolejce .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. z miła chęcią zapisuję się :)) i zapraszam do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  19. Skusiłaś mnie. Dopisuję się do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cuda. Dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cuda. Dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja spróbuję swego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te wspaniałe nagrody nie pozwalają na przejście obok. Dopisuję się i ja :3

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja tez niesmailo sie przylaczam do zabawy na te cudenka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się. Ale mam sklerozę, miałam to zrobić wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zabawa, zgłoszenie poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nagrody cuda...zapisuję się...

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudeńka nam oferujesz więc zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cukieraski świetne, więc staję w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zapisałam się haha pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  32. Dopisałam się do listy oczekujących na losowanie .

    OdpowiedzUsuń
  33. Również dopisałam się do listy :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością dodałam się do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super rzeczy dla nas przygotowałaś :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam serdecznie i z radością się zgłaszam :-)

    http://osiama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Odpowiedzi
    1. Zalinkowałam blog pod nowym adresem. Mogłabyś usunąć stary link???

      Usuń
  38. Ale pyszności !!! :)
    czemu nie też spróbuję szczęścia ;) POZDRAWIAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wpisałam się z nowym adresem bloga, możesz wyszywanko zignodować w trakcie losowania? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. dołączam się do listy, choć w swoją wygraną nie wierzę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. i ja z przyjemnością dołączę do zabawy. iglaikawa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Banerek dodany, a co za tym idzie, moja chęć uczestnictwa zgłoszona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne nagrody, z przyjemnością biorę udział
    http://dobranocnetwory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie wezmę udział w candy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja ustawiam się w kolejce, choć czasu już mało, może mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolejka okropecznie długa, ale te wspaniałości hafciarskie od Ciebie okrutnie nęcą, więc się ustawiam w ogonku i w dodatku pełna nadziei.
    Dzięki za zorganizowanie wspaniałej zabawy :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Późno trafiłam, ale też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  49. moje pierwsze candy! :)
    I zapraszam na mojego "świeżutkiego" bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam, moje pierwsze candy od kilku lat. Wracam do blogowania które ostatnio zaniedbalam z powodu zbyt krótkiej doby :( pozdrawiam i Zapraszam na swój blog

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam, moje pierwsze candy od kilku lat. Wracam do blogowania które ostatnio zaniedbalam z powodu zbyt krótkiej doby :( pozdrawiam i Zapraszam na swój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.