Obserwatorzy

środa, 21 grudnia 2016

339. Czapka, komin i kartki

Dziś wielki misz masz ;) Przy ostatnim poście tak się spieszyłam, że zapomniałam pokazać jaką piękną kartkę na święta dostałam od Uli.
Oto ona ^_^



Aktualizacja :)
Wczoraj moją skrzynkę na listy odwiedził listonosz, a zostawił w niej trzy koperty z pięknymi kartkami od dziewczyn :D





Pamiętacie wcześniejszy komplet dla Szymka. Niedawno powstał nowy. W innej kolorystyce i lepiej wykonany. Komin jest węższy, a czapka nieco dłuższa. Niby 1cm, a jaka różnica. Uszy nie będą mu wystawać jak przy poprzedniej. Teraz mam poczucie, że praca jest dobrze wykonana, a dziecko będzie mieć ciepło.





Czapka i komin uszyte z połączenia dwóch dzianin (szary + pomarańczowy) oraz polaru (zgniła zieleń). Takie połączenie nie tylko fajnie wygląda, ale i daje odpowiednie ciepełko. Może na przyszły sezon Szymek da się przekonać na komplet z jakimś wzorem. W tym roku postawił na stonowaną kolorystkę.


8 komentarzy:

  1. Super. Widzę, że model się postarał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super komplet :) A model bardzo przystojny :)
    No i ta kartka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Model świetnie się prezentuje w tym kompleciku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna karteczka:-) Komplecik świetny:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. najważniejsze że cieplutko będzie miał Szymek , a kolorystyka mnie osobiście sie podoba. Kartka od Uli śliczna
    Pozdrawiam i życzę zdrowych , pogodnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie najbliższych, oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe karteczki...widać ,że wykonane z sercem.
    Komplecik równie uroczy :)
    Pozdrawiam ciepło:)
    k.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki, przecudny praktyczny i elegancki komplecik dla syna! pozdrawiam ciepło i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki cudowne a komplecik świetny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.