Obserwatorzy

poniedziałek, 6 marca 2017

351. Kartka dla Ani

Witajcie moje drogie :) Dziękuję za miłe słowa pod adresem ostatnich wzorów. Cieszę mnie, że każda znajduje coś dla siebie.

Dziś nie będzie o wzorach, a o kartce urodzinowej. Jednej z wielu, jakie tu zobaczycie :)


Przyznaję, iż nie planowałam w tym roku dołączać do zabaw, ale skusiłam się.Pracuję ostatnio intensywnie nad nowymi wzorami, a przy tym podobnie jak przy hafcie godziny mijają jak szalone.

I tak do Ani Maćkowiak poleciała kartka z motylkiem. Kartka powstała jakiś czas wcześniej i chyba czekała na Anię, bo kiedy myślałam co jej dać, ta kartka wyszła przed szereg.

Wraz z kartką - zgodnie z zasadami - poleciały mulin oraz coś dla ciała i ducha :)


Dziękuję za odwiedziny moje drogie. Teraz was zostawiam i zmykam dalej tworzyć. Do zobaczenia na waszych blogach.

9 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka! Motylki zawsze sa dobrym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka, fajny motylek:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i super kolejna kartka , wiadomo malutki hafcik i wiele więcej nie potrzeba .
    Pozdrawiam i czekam na kolejne wzorki , ech chciało by się wszystkie wyszyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna motylkowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.