Obserwatorzy

poniedziałek, 30 października 2017

368. Dom - wzory

Dziś zapraszam was do zapoznania się z dwoma nietypowymi wzorami. Oba postały dzięki inicjatywie i pomocy Uli Kułak. Ula wykonała szkice, ja następnie zrobiłam z nich wzory.

Wzory powstały na waszą prośbę o wzory z polskimi napisami.

Dom jest tam, gdzie czujesz się jak w domu (T. Capote)

1242. - Dom - Home 221x283 (2)

* * *

Drugi napis w formie ściany.
283. - Nasz dom - Our house 230x320 (1)

Który z nich byście widziały u siebie w domu?



14 komentarzy:

  1. Ciekawe są oba, choć bardziej podoba mi się ten drugi:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Mój faworyt to zdecydowanie ten drugi, w formie ściany :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wzory. A mi bardziej podoba się ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba są super, ale mi się bardziej podoba ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba super, ja na razie wybieram pierwszy :) Ale oba widziałabym u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne wzory, ale nie ukrywam, ja mam jakiś wstręt do takich napisów w postaci wszelkiego rodzaju naklejek, plakatów, itp. (np. "w tym domu..."), które ludzie mają na ścianach... Ale to tylko moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten pierwszy:))chociaż oba mają w sobie moc:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba wzory świetne i właściwie trudno mi zdecydować się na któryś z nich.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba wzorki fajne , lubię wyszywać napisy , ale gdybym miała wybierac to ten pierwszy .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciężko wybrać bon oba są świetne ale jeśli już bym miała wyszyc dla siebie to pierwszy jakoś bardziej mi wpadł w oko. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba. Oba są cudowne. W tym pierwszym zmieniłabym jedynie kolory napisów. A poza tym są IDEALNE
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wzory, ale drugi bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach i jeden i drugi wzór imponujący, wciąż działam w temacie pierwszego ale mysle ze nie poprzestanę na nim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne wzory, jednak bardziej podoba mi się ten drugi !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.