Obserwatorzy

czwartek, 17 stycznia 2019

491. Wyzwanie Czytelnicze 3650 stron (2019)

Witajcie moje drogie,
U Ani (Kreatywnej Jacewiczówny kolejny raz rozkręciła się zabawa w czytanie. Od zeszłego roku korciło mnie by się przyłączyć. Trochę późno do tego podeszłam w tym roku, ale jestem i aż mnie samą ciekawi ile faktycznie czytam :)


Moja lista czytelnicza od początku roku wygląda tak:


Szklany tron. Tom 1
Autor: Sarah J. Maas

270 stron


Szklany tron. Tom 2. Korona w mroku
Autor: Sarah J. Maas
532 strony


Łącznie: 802 strony

11 komentarzy:

  1. Całkiem niezły początek ☺.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teś się podpięłam pod wyzwanie jak w zeszłym roku i jeszcze wcześniej:) Tych pozycji nie znam, a lubię fantasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No niezły początek, Moniś. Dwa tygodnie za nami, a Ty już dwie cegiełki przeczytałaś.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, będę podglądać, jakie książki czytasz :).
    A co sądzisz o tej serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba. W ogóle, to polubiłam tą pisarkę. Przeczytawszy inną jej serię sięgnęłam i po tę. Nie zawiodłam się.
      Co chwila coś się dzieje, ciekawi bohaterowie, trudne wyzwania, wielkie emocje. Czyta się wyśmienicie i ciężko odłożyć.
      Przynajmniej mi :)

      Usuń
    2. To muszę przeczytać :)

      Usuń
  5. No i nie będzie wiadomo co wybrać -czytanie,haft,szycie ,czy jeszcze coś innego. Wszystko jest ważne, a doba ma tylko 24 godziny.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już 3 rok biorę udział w tej zabawie. Choć nie dopisuje się nigdzie po prostu sama dla siebie, chcę wrócić do dawnych czasów kiedy sporo czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, ze jest w naszej bibliotece, zatem wypożyczę.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię, to wyzwanie, bo tak jak piszesz z ciekawości jak, to u mnie wygląda :).

    Ja czytam dopiero pierwszą książkę ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Okladki ciekawie wygladaja, zapisze tytuły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.