Obserwatorzy

wtorek, 19 lutego 2019

498. Kotek na Celinki


Choroba na początku miesiąca dała mi się we znaki. Nie pamiętam grypy, która tak mnie wyprała z energii na długie dni. Powrót do formy jest powolny - kaszel jeszcze męczy - ale konieczny. Bezczynność nie leży w mojej naturze.

* * *

Jeszcze w zeszłym roku zdecydowałam, że w tym wyszyję choć kilka haftów na Celinki. Dla dzieciaków. Wybrałam kilka wzorów dziecięcych. Pierwszy powstał kotek. Kolory dobierane na oko z mulin bez numeracji.


Dane techniczne:
Wzór nr 1014 - Zwierzaki
Kanwa: 14ct biała (Tajlur)
Mulina: bez numeracji


17 komentarzy:

  1. Super hafcik na szczytny cel.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega uroczy kotek, przepięknie wykonany. <3 Życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia. U mnie też coś szwankuje, walczę dzielnie. Odganiam od nas bakteria, won dziady jedne. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehe świetny i na pewno sprawi radość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy kotek. Umaszczeniem trochę przypomina mi Reksia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kotek:)ja też w końcu muszę się wziąć za Celinki:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny hafcik:-) Dzieciaczki będą szczęśliwe mogąc się do takiego kociaczka przytulić. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały koteczkowy hafcik na taki piekny i szczytny cel. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj szybciutko do zdrowia i nabieraj sił.
    Hafcik śliczniutki, będzie piękna Celinka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak!
    Szybkiego powrotu do pełni sił.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny koteczek :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kotek super. :) świetny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny koteczek :) A ja właśnie teraz jestem rozłożona chorobą a przez to z wszystkim mam poślizg, bo nie mam kompletnie sił żeby coś tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.