Obserwatorzy

piątek, 7 lutego 2020

569. Przenośne organizery - nowe tkaniny i nietypowe połączenie

Witajcie,
Dziś dla odmiany post o szyciu. Organizery, to moje dziecko, nad którym pracuję od 2016 r. Minęło już trochę czasu, a po drodze wprowadziłam kilka zmian i wciąż coś poprawiam, usprawniam. Tego w produkcie można nie zobaczyć, gdyż dotyczy kwestii szycia.

Niedawno otrzymałam zapytanie czy mogę wykonać organizer z mieszanych tkanin. Pani życzyła sobie folk na czarnym jako okładkę oraz niebieski wewnątrz. Początkowo nie czułam tego połączenia, ale ciekawość zrobiła swoje.

I tak powstał folkowo - niebieski organizer. Jednocześnie dodam, iż ten projekt zainspirował mnie do poszerzenia oferty w sklepie o możliwość wybrania swoich połączeń.






Praca nad organizerami pochłania sporo czasu. Uszycie 1 szt., to na dzień dzisiejszy 4 godz. pracy. Licząc od momentu krojenia po sprakowanie. To zawsze skłania mnie do szycia po kilka takich samych szt. Przy okazji klient nie musi czekać. Tym sposobem ostatnio uszyłam kolejną siódemkę.
Tkaniny na kolejną partię już są w drodze :)








Nieśmiało wspomnę, iż jedna z Pań zasiała mi ziarenko pomysłu na kolejny organizer. Zupełnie inny niż te. Co z tego wyjdzie, czas pokarze :) 

14 komentarzy:

  1. Śliczne są te nowe organizery.
    Ciekawa jestem tego innego.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kosmiczny materiał wygląda przecudownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko są świetne , wszystkie, ale mnie szczególnie wpadły w oko te z piórkami.
    Ciekawa jestem tego nowego :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super! piękne są. Ja mam taki stojący, jak torebeczka, z 4 przegórdkami i mieści wszystkie moje ufoki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe cóż to za pomysł. :))) Cudowne organizery, a ten w piórka mnie sobą zauroczył totalnie, idealny!! :))) Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są prześliczne i świetnie zaprojektowane.Masz talent i zacięcie krawieckie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne organizery i na pewno sprawdzą się w użytkowaniu. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany tyle super organizerów powstało, wciąz niezmiennie podziwiam jako ta nieszyjąca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna robota! Moniko a do czego sa te karabinki ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie sie to połączenie kolorystyczne bardzo podoba jak i folkowa tkanina. Świetne te organizery, szkoda że szyć nie umiem ☺️

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne kolory, cudowny pomysł ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne organizery! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.