Obserwatorzy

poniedziałek, 9 marca 2020

574. Zakładka dla Izy

Witajcie,
w ostatni weekend pojechaliśmy do Poznania, gdzie wraz z mężem mieszka moja szwagierka Iza. Okazja niebanalna, bo urodziny. Któreś tam 18-te ;-)
Z początku nie miałam pomysłu co zrobić, aż przypomniało mi się jak Iza ostatnio wspominała o czytanych przez siebie książkach. W sumie zakładka, to i fajny i praktyczny prezent. A ponieważ solenizantka lubi koty, przy tej okazji powstał i nowy wzór.

Hafcik wyszyłam na farbowanej przez siebie kanwie 16 ct, w odcieniach czerwieni. Zdjęć haftu przed oprawą nie mam, gdyż w przypływie chwilowego zaćmienia usunęłam folder z poprzednimi zdjęciami... Ech







Dane techniczne:

Wzór do haftu: (w trakcie przygotowania)

Kanwa 16ct, ręcznie farbowana w odcieniach czerwonego


Haft wykonany muliną DMC wg kolorystyki we wzorze




10 komentarzy:

  1. Śliczny kicius :) podobny do mojego :) Zakładka z pewnością sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak, lubię wyszywać zakładki, bardzo lubię wyszywać monogramy, koty też lubię, więc jak dla mnie zakładka super. Wzorek na kociak świetny !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla osoby, która kocha czytac to super prezent. Fajna ta zakładka a kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prezent zrobiłaś. Kotek słodki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna zakładka wyszła.ciekawy kształt literek i kotek super:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna zakładka, cudowny kotek, taki mega z siebie dumny, zadowolony. :) Wszystkiego najlepszego dla Izy na jej któreś tam osiemnaste urodziny. :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna zakładka i super praktyczny prezent. Mi sie podoba. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłaś bardzo fajną zakładkę :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zakładka! Kot zachwycający :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.