Obserwatorzy

sobota, 27 kwietnia 2013

73. Bałwanki... czyli wielkie zakończenie UFO-ka


We Wtorek powstał ostatni krzyżyk! Jeszcze nie mogę w to uwierzyć, ale tak jest :D


Pewnego pięknego popołudnia postawiłam sobie ultimatum. Nie zaczynam nowego haftu, póki nie skończę tego! I tak od Piątku do Wtorku wspomagając się serialem skończyłam Bałwanki.
Zdjęcia dopiero dziś ponieważ haft dwa dni moczył się w wodzie nim wrócił do właściwego koloru. Nie sądziłam, że tak ciężko sprać kurz. Tak, trochę się zakurzył leżąc na biurku od czasu do czasu przenoszony z kąta w kąt...

Ale są skończone, uprane i uprasowane. Brak im jeszcze oprawy, ale to już inna historia.

A więc czas na zdjęcia :)

 



 

Dane techniczne:

Wzór: 177. Bałwanki 127x136 (29)
   
Wzór (projekt): Igiełka- Monika Blezień

Tkanina: Aida 18ct (70 krzyżyków/ 10cm)
   
 
Rozmiar: obrazek 19x19cm (z zapasem 29x29cm)
  
 
Mulina: Ariadna
 
 
Igła: gobelinowa DMC 28

Haft krzyżykowy: 2 nitki co jedną kratkę


Witam również nową obserwatorkę Katarzynę :)




6 komentarzy:

  1. Cudne, cudne cudne! I już!:))
    Warto było je skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. prześmieszne te bałwanki, oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
    zapraszam po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i zabawne bałwanki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo ! Podziwiam za wyszywanie masz do tego smykałkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.