Obserwatorzy

czwartek, 8 lutego 2018

387. Słoniki na Celinki


Witajcie moje drogie :)

W Styczniu pracowałam głównie nad śnieżynkami z wzoru 201. Powstało wówczas 19 haftów w dwóch kolorach. Chwilowo mi się 'przejadły', więc postanowiłam odskoczyć w inną tematykę i kolory.

Już od dawna obserwuję wasze poczynania i zauważyłam, że niektóre hafty robicie na 'kołderki' czy 'celinki'. Nazwy - dla niewtajemniczonych - mogą brzmieć tajemniczo, ale wystarczy popytać, aby wszystko się wyjaśniło ;-)
Mówiąc w skrócie dziewczyny wyszywają fajne dziecięce obrazki i przekazują je do wszycia na poduszki bądź kołderki dla chorych dzieciaczków. Akcja wspaniała i cel szczytny. Ponieważ postanowiłam wymieść zalegające muliny, a jednocześnie nie chciałam chować haftów do pudełka 'może kiedyś' przyłączyłam się do Celinek.

W ramach wymiatania resztek dla dzieciaków postały ostatnio dwa takie kolorowe słoniki. W planie kolejne hafty z tego wzoru. Ile? Na ile starczy muliny ha ha



1126. - Słoniki




20 komentarzy:

  1. Śliczne są te słoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne sa te kolorowe słoniki , Będą cudne poduszeczki . Wzorek dość spory, ale chyba bardzo przyjazny w wyszywaniu. Powodzenia Moniko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne słoniki:))kiedyś też mi się udało wyhaftować na celinki parę haftów dziecięcych :)niesamowita frajda,chyba do tego wrócę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ urocze słoniki! Wyglądają radośnie. Świetnie dobrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, no i bardzo słuszny cel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoniki są przepiękne, fajne na wymiatanie resztek nici, bo można praktycznie użyć każdego kolorku. Po wyszyciu są przesłodkie. Chyba sobie je sprawię na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te tęczowe słoniki, Moniu.
    Cel rzeczywiście szczytny, też o tym myślałam przyłączając się do zabawy Ani, gdyż szczerze mówiąc wzorów dziecięcych nie haftowałam od lat i nie są mi potrzebne ☺. Moje dziecię za parę dni kończy 14 lat, nie mam bratanków, dzieci koleżanek są dorosłe lub na razie ich nie mają. A zrobienie czegoś dla innych zawsze przynosi mnóstwo radości ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram taką inicjatywę! A słoniki są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sloniki są słodkie , przesliczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Totalnie urocze te słoniki :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.