Obserwatorzy

środa, 28 lutego 2018

390. Słoniki na Celinki [2]

Witajcie moje drogie :)

Na wstępie zapraszam do zobaczenia galerii prac dziewczyn biorących udział w zabawie w "Wymiatanie resztek"  Luty przedstawia się następująco :)


U mnie ostanie dni królowało głównie szycie. Organizery oraz zewnętrzne zlecenia zajmowały sporo czasu. W tej sytuacji na haft zostawało już mało czasu i sił. Zaparłam się jednak i skończyłam kolejną partię słoników na Celinki. Pierwsze pokazywałam TU.

Tym razem słoniki są w dużą kratkę. Kolory te same co poprzednio.


Na razie wstrzymuję się z pracą nad kolejnymi słonikami. Muliny zostało niewiele, z tego co zostało zaczęłam wyszywać pastelowe jajka z wzoru nr 2094.

1126. - Słoniki


Ps. cieszę się, że spodobał się wam post z moimi początkami, a także, że zainspirował was do pisania oraz przypominania sobie początków :)

Ps2. Będzie też post z początkami we wzorach ;-)


8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna inicjatywa z takim wymiataniem resztek :) wreszcie się na coś mogą przydać. Słoniczki są prześliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te słoniki. Czekam na post o wzorkach :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


  4. Ciekawa historia i miło się czytało. Może i ja coś napiszę, ale narazie czekam na post o projektowaniu;-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    ทาง เข้า D2BET
    ผ่าน เว็บ B2BET

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoniki idealne na wymiatanie resztek muliny. Kolorowe, radosne umilą czas dzieciaczkom. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.