Obserwatorzy

niedziela, 1 kwietnia 2018

397. Wymiatamy resztki - Kwiecień

6 komentarzy:

  1. Ale extra z ta zabawą, widze że kwietniowa żabka głodna już czeka na dokarmienie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, a ja tak "zbierałam" prace, żeby wstawić je w jeden zbiorczy post, że zapomniałam w końcu podlinkować do marcowej żaby :)) Za to więcej dostanie w kwietniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne śnieżynki i pewnie sporoooo będzie z tej zielonej muliny jeszcze takich wyszywanek.
    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dzisiaj podlinkowałam nareszcie szkoda ,że w lutym i marcu zapomniałam przeoczyłam w sumie:)pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Podlinkowałam też prace z marca, bo w marcu mi się zapomniało :) Mam nadzieję, że zostaną zaliczone :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.