Obserwatorzy

sobota, 21 kwietnia 2018

401. Anioł z wzoru nr.149



Tego anioła planowałam wyszyć już od dawna. Zawsze kończyło się na planach. Okazja nadeszła, kiedy oddałam do testowania zestawy z wzorami "Owoce jesieni". Jak pisałam wcześniej testowanie nie dało mi, kluczowej odpowiedzi na pytanie "ile pasemek muliny potrzeba na daną ilość krzyżyków".

Podjęłam się znaleźć odpowiedź sama. Wybór padł na tego anioła. Powstał na Aida 14ct, muliną Ariadna nr. 5207.


Haft w całości

I kilka zbliżeń



Podsumowując test dowiedziałam się, że z odcinka muliny o długości 130 cm, wyszywając dwoma nitkami na aida 14ct można zrobić średnio 350 krzyżyków. Piszę - średnio - bo liczby wahały się po ok. 20 krzyżyków w każdą stronę.

Pasemko (6 nitek) 130 cm dla Aida 14ct (po 2 nitki na ścieg) = śr. 350 krzyżyków

Piszę to obliczenie szczególnie dla osób wyszywających z resztek. Będzie łatwiej ocenić, czy danego koloru wystarczy na dany obrazek.

9 komentarzy:

  1. Prześliczny aniołek, taki delikatny, taki baśniowy. Trochę z elfem mi się kojarzy, taki miks. hehe Super pięknie wykonany. :) Miłego weekendu, uściski. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie mu w tych niebieskościach! prawdziwie niebiański anioł

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny anioł ☺. Chyba lubisz szyć cieniowanie mulina ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny anioł :) Podziwiam Cię za precyzyjne obliczenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny anioł! Fantastycznie wyszedł z tej cieniowanej muliny.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.