Obserwatorzy

wtorek, 19 czerwca 2018

417. Tarcza Kapitana Ameryka

Witajcie,

jakoś w Marcu dotarła do mnie wiadomość o organizowanym wspólnym wyszywaniu na rzecz dzieci. Jest to akcja, w której hafciarki robią hafty, a inne dziewczyny szyją z nimi poduszki dla dzieciaków. Akcja powszechnie znana pod nazwą Celinki.

Tym razem akcja jest dla dzieci z UK, a do wyszycia są trzy wzory z symbolami super bohaterów Marvela. Zobligowałam się wyszyć jeden haft. Wyszywanie szło mi w różnym tempie. Bywały dni, kiedy kanwa leżała i czekała, bo miałam masę innej pracy (wzory, szycie, etc.)

Niedawno skończyłam tarczę Kapitana Ameryka. Jest już uprana i gotowa do wysyłki, ale postanowiłam zrobić jeszcze dwa pozostałe hafty z tej serii. Mam czas do Września. Zobaczę jak to wyjdzie :)
Tymczasem gotowa tarcza Kapitana Ameryka



Dane techniczne:
Wzór do haftu: wykonany na rzecz Celinek UK (LoveQuiltsUK)
Wymiary haftu: ok 18x18 cm
Mulina: bez numeracji


Z pomocą tego haftu zużyłam kilka metrów zalegających mulin :)

8 komentarzy:

  1. Fajna tarcza i na pewno ucieszy jakiegoś dzieciaczka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak do wyszywania resztek świetny wzór , ale bardzo mozolny, nie lubię wyszywać tak dużych powierzchni w jednym kolorze. Hafcik wyszedł super, jak zawsze u Ciebie krzyżyki perfekcyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny haft! Na pewno wywoła uśmiech na twarzy jakiegoś dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno jakieś dziecko będzie zadowolone gdy dostanie podusię z taką ładną tarczą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akcja szczytna, jednak z powodów o których pisze Ania nie podjęłam się wyszywania. Hmm.. może jednak? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna akcja. Będzie piękna poducha. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Super hafcik jeśli dam radę dołączę do akcji latem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny wzór na poduszki dla dzieciaków. Super wybór, chociaż nie mam pojęcia kto to Marvel. Ale wzór i tak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.