Obserwatorzy

niedziela, 8 lipca 2018

427. Testowanie kanwy - wyniki

Witajcie,
dziś szybko i zwięźle. Miesiąc temu ogłosiłam nabór na testerki dla nowego produktu - farbowanej kanwy.

Spośród zgłaszających się osób - które spełniły warunki - wybrałam następujące.


Zaplanowałam wybrać trzy osoby i tak zostanie. Kanwy pojadą do: 



Wybrane dziewczyny proszę o kontakt w sprawie kanwy.
Jeśli wybrałyście którąś z dostępnych, to zapraszam do sklepu. Wystarczy wybrać numer i napisać.
Po indywidualny projekt też zapraszam
Tam najszybciej zobaczycie, która jest jeszcze dostępna. Następnie proszę o kontakt ze mną igielka.mb@o2.pl

4 komentarze:

  1. oooo jaka miła niespodzianka :) dziękuję za zaufanie

    OdpowiedzUsuń
  2. ALe fajnie , dziękuję za wybór jest mi bardzo miło i postaram się jak najszybciej wywiązać z zadania .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczyny:-) Czekam z niecierpliwością co wymyślicie na kanwach i ciut zazdroszczę tego testowania:-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, bardzo Ci dziękuję za wybranie mnie, postaram się jak najlepiej wywiązać z testowania :) Jutro spokojnie wybiorę wzór skrzata i wtedy też napisze jaką kanwę wybieram, bo dziś po nocy nie chcę już tego robić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.