Obserwatorzy

wtorek, 21 sierpnia 2018

434. Kartki z choinkami z wg. 2082

Witajcie,
jeszcze cieszymy się latem, choć lada dzień zadzwonią szkolne dzwonki i młodzież wróci do szkół. Jak ten czas leci!!!

Leci jak szalony. Szczególnie jak człowiek zajmie się ulubionymi zajęciami. Ostatnio pracowałam nad ofertą wzoru ze zdjęcia. Stanęłam jednak z związku z tym przed pewnym problemem i oferta została odłożona, do momentu rozwiązania.

Dlatego dziś zapraszam do zapoznania się ze świątecznymi kartkami z choinkami, które wyszyłam z wami we wspólnym salu TU. Jak się okazało pokazałam je na FB, ale o blogu już zapomniałam. I tak sobie przeleżały blisko rok. Ponieważ znalazłam pudełko z nieoprawionymi haftami postanowiłam się z nimi rozprawić. Dziś swoje pięć minut mają choinki.


Siedem haftów. We wzorze jest sześć, ale pomyliłam kolory przy jednym, więc powstał dodatkowy


Kartki po oprawieniu


* * *








Dane techniczne:
Hafty z wzoru nr 2082. Choinki
Haft wykonany na Aida 14ct (od Tajlur); mulina Ariadna
Bazy do kartek: białe 15,5 x 18,5 cm
Scrapy z papieru z własnego wydruku o wymiarach 14,3x16,8 cm z okienkiem 8x11,5 cm
Scrapy z białego brystolu o wymiarach 14,3x16,8 cm (do podklejenia tyłu haftu)

Papiery stanowiące tło haftów

* * *

Dla ciekawych jak powstawały kartki migawka.





 




19 komentarzy:

  1. I wyszły super karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko śliczne karteczki, fajne te papiery, kolorowo, radośnie. U mnie leży seria kwiatowa do oprawy ale myślę że jeszcze trochę muszą się wyleżeć bo brakuje mi jednego kwiatka a chciałabym aby wszystkie były w tej samej oprawie.
    Swoją droga nie falują ci się kartki od kleju? Używałam magic ale zawsze wyginały się i przeszłam na taśmę obustronną. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki powstały. Bardzo fajny wzorek tych choinek :) Pozdrawiam Moniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna oprawa! to się adresaci ucieszą z takich kartek :)
    A propos Świąt, czy w tym roku również szykujesz jakiś SAL :) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko świetne są te papiery świąteczne, to jakieś darmowe digi ??
    Kartki są super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne świąteczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne kartki:))dobrze ,że podpowiedziałaś jak można nakleić haft na kartkę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne te karteczki,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile super kolorowych choineczek, świetne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te karteczki Monisiu i choineczki są świetne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te choinki, szczególnie te w chłodnych kolorach. Takie dostojne i nostalgiczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wzory i hafty, super wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne choineczki,cudne kartki z nimi powstały :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeden wzór a ile możliwości . Prześliczny zestaw kartek :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne karteczki z choineczkami kolorowymi:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.