Obserwatorzy

piątek, 3 sierpnia 2018

438. Kwiatowe serca [wzory]

Witajcie moje drogie,

rozpoczął się nowy rok szkolny, a wraz z nim w domowych pieleszach nastała błoga cisza. Przyjemniej na kilka godzin w których można w pełni poświęcić się pracy :)

Ale nie o tym chciałam wam pisać. Jak już wiecie Ula w wolnej chwili oferuje się i tworzy rysunki do wzorów. Na moją prośbę stworzyła trzy serca we wnętrzu których miałby być kwiaty.
Z rysunków powstały takie małe aczkolwiek skomplikowane wzory. Są tu backstiche przechodzące przez krzyżyki... niestety. Dla właściwego efektu trzeba było coś poświęcić.



Pracy nad prezentacją, a przy okazji przetestowania podjęła się Ania Iwańska

Hafty są małe, z przeznaczeniem na kartki i tak oprawiła je Ania
Wyszywała muliną Ariadna, ale we wzorze jest i paleta DMC

O kartkach Ani poczytacie w TYM poście







Podoba mi się opracowanie Ani ^_^

11 komentarzy:

  1. Naprawdę piękne wzory! Realizacja zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiałam już te karteczki u Ani, śliczne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Moniko, ciesze się że spodobało Ci się moje wykonanie. Mam nadzieję , że wzorki się będą sprzedawać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wkomponowane hafty w kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne wzory! ten z niebieskimi kwiatami podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedne z ładniejszych wzorów.
    Podoba mi się dobór kolorów i wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  7. No świetne:)i Twoje wzory i kartki haftowane Ani:))))super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.