Obserwatorzy

środa, 5 czerwca 2019

515. Wróżka 2 [wzór]

Witajcie moje drogie :)

Jeszcze w zeszłym roku poprosiłam Agnieszkę (Raeszkę) o przetestowanie dwóch wzorów. Wzorów na wróżki z grafik, które mnie ujęły. Pomyślałam, że i wam się spodobają.

Agnieszka rozprawiła się z nimi szybko. Pierwsza jest w sklepie od dawna, o drugiej zapomniałam.  Wiecie jak to jest w kobiecym świecie. W domu czysto, w komputerze już nie... Do drugiej wróżki wróciłam niedawno, kiedy zabrakło miejsca na pulpicie z powodu przeładowania ;-)

W związku z tym spodziewajcie się lawiny nowych wzorów.



1323. - Wróżka2 - Fairy2 58x86 (29) 

Wróżka w wykonaniu Raeszki

Link

I obie panienki razem. Agnieszka oprawiła je wg mnie świetnie. Dobrze im w tych ramkach. Same hafty wykonane są doskonale. Cieszę się, że mam w zespole takie zdolne dziewczyny.


Jak się zapatrujecie na wróżki? Lubicie te klimaty?

14 komentarzy:

  1. Brawa dla Agnieszki , wróżki są cudne , świetne wzory na serię do dziewczyńskiego pokoju.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróżki są prześliczne! Mam nadzieję, że pojawi się też wróżka tulipanowa.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te wróżki i świetnie im w tych ramkach.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko, przesłodkie są te wróżkowe hafciki. Piękne wzory stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne wróżki, cudownie by się prezentowały w pokoju dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wróżki, Agnieszka dała czadu, świetnie je wykonała. Brawo dla WAS. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe wróżki. Bardzo lubię takie baśniowe motywy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚLICZNE:)Raeszka to mistrzyni,więc nie mogło być inaczej:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne,bajkowe wzory. Będę miały wielu zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te wróżki, urocze :). To są na pewno wzory godne polecenia, no i perfekcyjnie wykonane! Bardzo ładnie się prezentują tak razem, jako komplet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszła naprawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.