Obserwatorzy

wtorek, 6 sierpnia 2019

531. Ślubny taniec [haft]

Witajcie,
niedawno rozpoczęłam pracę na kocim kalendarzem. Praca idzie dobrze, ale głównie w weekendy.

W międzyczasie pracuję oczywiście nad nowymi wzorami. Jednym z takich wzorów jest dzisiejsza ślubna para. Podczas pracy nad wzorem trafiłam na mur. Program proponował kolory, które w rzeczywistości nie wyglądały dobrze. Skóra była różowa jak u świnki. Nie podobało mi się to, więc szukałam lepszej opcji. Po chwilach konsternacji zdecydowałam się na mieszanki w kilku kolorach, w sensie 1+1. Zrobiłam próbkę na kawałku kanwy, a uzyskawszy odpowiednie połączenia postanowiłam sprawdzić jak to wyjdzie na hafcie.




Próbka krzyżyków celem sprawdzenia dopasowania mieszanek.


Ślubny haft trafił na stare krosno.


Tak wyglądały pierwsze krzyżyki popełnione w weekend


Dane techniczne
Wzór: Ślubny taniec
Wymiary: 176 x 217 krzyżyków
Kanwa: Tajlur 16 ct (biała)
Mulina: DMC
Czas pracy:



14 komentarzy:

  1. Haft wyglada cudnie, trzymam kciuki :)Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Projektowanie nie jest łatwe!
    Patrzę na kolory... będzie świetnie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Niesamowicie to wygląda ! Haft piękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie świetny obrazek, ta suknia jest obłędna. !!
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyszywaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale będzie piękny, jak już skończysz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, mega śliczny wzór. Kibicuję Ci całym sercem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór,ta młoda para wygląda obłędnie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze, a ja jestem ciekawa tego kociego kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przesliczna pamiątka będzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech Ci się dobrze wyszywa tę śliczną parę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki, wspaniały wzór! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bedzie piękny hafcik, moze i ja kiedys sie na niego skuszę, poki co serce z wyrazów u mnie wiedzie prym :):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.