Obserwatorzy

wtorek, 13 sierpnia 2019

533. Organizery

Witajcie :)
Zarzucam was ostatnio wzorami, ale przecież nie same wzory są na tapecie ;) Ostatnio również szyłam. Dopadła mnie taka wena do maszyny, że inne sprawy poszły w odstawkę, póki nie skończyłam. Za sprawą tej weny powstały trzy nowe organizery, tzn. dwa znane już modele, ale w nowym ubranku.

Dziś jelenie na czarnym tle.

Model I


 

Model II (z karabińczykami na bobinki)




Znalazłam jeszcze zdjęcie jednego z pierwszych, jakie powstały. Jak widać patkę do kieszeni z tamborkiem dodałam nieco później. 

Dobrze czasem wrócić do przeszłości i zobaczyć jak daleko się zaszło po drodze oraz ile problemów zostało pokonanych. 






10 komentarzy:

  1. Moniczko, są super! :)) Ten pierwszy ma piękny wzór. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne organizery we wspaniałych wzorach, cudowności! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita jest ta tkanina i pięknie ją wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zastanawiam, czy w tą środkową przegrodę wejdzie większa kanwa? Bo jak wyszywam, to raczej takie większe wzory

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne, no genialne i jakie przydatne. Jesteś niesamowicie utalentowana i pomysłowa. Zaskakujesz co chwilę, nie można się z Tobą nudzić, nie ma na to szans. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna tkanina i bardzo elegancko uszyte.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne organizery! Materiał świetny:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Organizery są piękne. Ślicznie się prezentują, a najbardziej podoba się mi ten pierwszy.
    Serdeczności. Edi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są te organizery, a wzory materiałów jakie fajne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.