Obserwatorzy

piątek, 13 września 2019

538. Ślub - wzory

Witajcie,

Dziś przychodzę z zestawem ślubnych wzorów. Zapraszam do zapoznania się z ofertą.


Kasia to niekoronowana czarodziejka igły. Z prostego wzoru po raz kolejny wyczarowała niezapomniane wrażenia.

 Opracowanie: Kasia Szczepaniak (blog)




* * *

W wolnym czasie Kasia przygotowała takie proste serduszko jako pamiątkę. 



* * *

Grafika w stylu retro zaowocowała taką oto pamiątką.




* * *

Maleńkie gołąbki, na prostą szybką pamiątkę. 


* * *

Kiedy trafiłam na tę grafikę wiedziałam, że muszę ją zrobić. Dodatkową motywacją do działania była prośba Marzenki o wzór na pamiątkę ślubu. Zaproponowałam kilka, ale wybrała tę. I dziś możemy cieszyć wyszytym haftem :) 


Opracowanie: Marzena Siedlecka 



* * *

Ten wzór zaprojektowałam... kilka lat temu. Znalazł się podczas robienia porządków w zrobionych, ale nie dodanych do sklepu wzorach. Kiedy patrzę na wcześniejsze projekty i porównuję je z obecnymi widzę jak wiele zmian zaszło w podejściu do projektowania.
1343. - Młoda Para - Wedding couple 117x199 (21)



* * *




* * *

Trzy proste elementy, w dwóch kolorach. Wzór powstał z myślą o kartkach i tak opracowała go Ksenia. Gołąbki, serduszka i obrączki pięknie mienią się od złotej niteczki.
Nasza testerka świetnie zagospodarowała cały wzór w jednym projekcie. Powstała kartka oraz pudełeczko ^_^

Opracowanie haftu: Ksenia Jabłońska



2255. - Ślubny zestaw - Wedding set 60x44 (4)

* * *


Ostatnią propozycją ślubną jest wzór Młodej Pary, którą przy okazji wyszywam. Pokonawszy etap mieszkanki kolorów stwierdziłam, że dalej będzie już z górki. Stąd wzór trafił do sklepu.



Tak wyglądają moje propozycje w tematyce ślubnej, a może macie jeszcze inne pomysły, które chcecie przekuć na krzyżyki?



12 komentarzy:

  1. Mi najbardziej podobają się ślubne gołąbki 2253 oraz buty:))

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie piękne, ale najbardziej podoba mi się całująca para i z bucikami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej podoba się serce i łabędzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe wzory, brawo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wzorki , najbardziej mnie zachwyciły łabędzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej ! Piękne wzory ! Mnie przekonują te najprostsze: gołąbki i serce ! Ale wzór Młodej Pary w tańcu (1348) - to prawdziwy majstersztyk !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buciki super!
    Zapraszam do mnie na świąteczne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne wzory! ciężko wybrać, który najpięknieszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.