Obserwatorzy

niedziela, 19 stycznia 2020

564. Candy u Lucyny - wygrana

Witajcie :)

W zeszłym roku wzięłam udział w Candy u naszej Lucynki. Szczęście mi dopisało i zostałam wylosowana.
Przyznam, że zdążyłam już zapomnieć o zabawie, więc kiedy tuż przed świętami przyjechał kurier z paczką od Lucyny byłam mile zaskoczona.

Tak wyglądała całość. 


 Zestaw do haftu na laleczkę. Jeszcze nie miałam okazji pracować na zestawach innych firm.
Będzie okazja :)

Lucynka chyba wiedziała czego potrzebuję. Wiele razy widziałam na blogach obrazy wyklejane koralikami. Chciałam zobaczyć jak to wygląda na żywo i proszę. Mam okazję.


Guziczki z reniferami. Są takie fajne, że szkoda mi je zużywać.


 Papiery oraz bazy

Muliny oraz koraliki. Długo nie będą leżeć ;-)

oraz coś dla ciała :)



Jeszcze raz dziękuję Lucynce za zorganizowanie zabawy i fantastyczną niespodziankę, a Was (kto jeszcze nie poznał bloga naszej koleżanki) zapraszam do odwiedzin.

19 komentarzy:

  1. Świetne prezenty a takie niespodziewane cieszą podwójnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała nagroda, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, że udało się wygrać. Gratulacje. Guziczki z reniferów naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje,same cudeńka ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję
    Upominek świetny ,na bogato
    To teraz tylko haftowac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko czy te obrazy koralikowe są nimi wyklejane czy szyte?miałam wzór koralikowy bombki i nijak nie mogłam go rozpracować,a gdyby był wyklejany to by wszystko pasowało:))nie pomyślałam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, te są wyklejane.

      Usuń
    2. a możesz mi jeszcze powiedzieć na jakim kleju?

      Usuń
    3. Bożenko, to nie klej, a raczej naklejka. Jest na całej powierzchni do wyklejenia.

      Usuń
    4. Aaaa takie buty😂😂😂 dziękuję 😂

      Usuń
  7. o jakie wygrane cudowności! :) uwielbiam te laleczki, mam nawet jedną wyszytą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. brawo, to teraz dopiero będzie przyjemnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Prezenty zawsze cieszą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prezenty dostałaś Moniu, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna wygrana - gratuluję :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna paka! Gratuluje wygranej Moniko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.