Obserwatorzy

piątek, 31 stycznia 2020

567. Wyzwanie czytelnicze 3650 stron (2020) - Styczeń

Witajcie,
U Ani mamy kolejny rok zabawy w wyzwaniu czytelniczym  3650 stron. Dołączyłam do kolejnej edycji i oto moje czytelnicze osiągnięcia w Styczniu.


Książkę tę zaczęłam jeszcze w Grudniu, ale blisko 1000 stron oraz inne obowiązki rozciągnęły czytanie na Styczeń.



Brandon Sanderson
Droga królów
Cykl: Archiwum Burzowego Światła (tom 1)

1 136 stron

Tęsknię za dniami przed Ostatnim Spustoszeniem. Epoką, zanim Heroldowie nas porzucili, a Świetliści Rycerze zwrócili się przeciwko nam. Czasem, gdy na świecie wciąż była magia, a w sercach ludzi był honor.

Obserwujemy cztery postaci. Pierwszą jest chirurg, zmuszony do porzucenia swej sztuki i zostania żołnierzem w najbardziej brutalnej wojnie naszych czasów. Drugą – skrytobójca, morderca, który płacze, kiedy zabija. Trzecia osoba to oszust, młoda kobieta skrywająca za płaszczem kłamstw swoją prawdziwą naturę. Ostatnią jest arcyksiążę, wojownik, owładnięty żądzą krwi.

Świat może się zmienić. Wiązanie Mocy i Odpryski mogą powrócić, magia starożytnych dni może należeć do nas. Ta czwórka jest kluczem. Jedno z nich może nas zbawić. A jedno nas zniszczy.

Opis ze strony: lubimyczytac.pl
* * *



Brandon Sanderson
Słowa światłości
Cykl: Archiwum Burzowego Światła (tom 2)

996 stron

Świetliści Rycerze muszą znów powstać.

W końcu wypowiedziano starożytne przysięgi, spreny powracają. Ludzie szukają tego, co zostało utracone. Być może ta misja ich zniszczy.

Opis ze strony: lubimyczytac.pl

Styczeń: 2 132 strony

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku, choć książki całkiem nie moja bajka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki nie w moich klimatach, ale gratuluję ilości stron! Mnie takie opasłe tomiska od razu by odstraszyły;)
    Pozdrawiam Moniko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O raju jakie wielkie tomidła. Aż tyle stron. Ja miałam najgrubsza chyba ok 800stron i wydawało mi sie bardzoo dużo. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz na wszystkie ksiązki patrzę pod kątem mojej zabawy i widzę, że masz po dwie literki za każdą książkę bo S jak Sanderson i R jak Rycerz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo...nie znam, a lubię książki s/f .Takie tomiszcza faktycznie długo się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Moja ulubiona seria w ostatnim czasie, szkoda że nie zapisałam sie do zabawy. Bo tez czytam tego autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak dobrze zacząć rok ;) ponad 2000 stron! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Nie mój klimat ale podziwiam tempo czytania Moniko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.