Obserwatorzy

wtorek, 12 maja 2020

587. Kwiaty - wzory

Witajcie,
nadrabiam zaległości w blogowaniu i z tej okazji dziś kwiatowe wzory. Część z nich od dawna gości w sklepie inne są nowe.

Haft opracowała: Raeszka

1357. - Kwiaty w doniczce - Flowers in a pot 36x57 (17)

Wzór zaprojektowała: Teresa Wasylów 


* * *

Wzór zaprojektowała: Teresa Wasylów 


Haft opracowała: Agnieszka Gozdecka
1360. - Serduszka z kwiatami - Hearts with flowers 33x29 (13)

* * *
2207. - Róża - Rose 88x142 (7)

* * *
2321. - Serwetka z różami - Napkin with roses 216x216 (8)

* * *


1377. - Storczyk - Orchid 95x120 (20)

* * *
Wzór zaprojektowała: Joanna Brdej

* * *

1386. - Słoneczniki - Sunflowers 145 x 167 (14) 



Zapraszam również do zapisania się na newsletter sklepu TU

9 komentarzy:

  1. wszystkie ładne, ale ten z serduszkami podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie numer jeden to róża i słoneczniki w wazonie , cudne są
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatowe wzorki są idealne na kartki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, słoneczniki urocze,

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Żałuję, że nie mam czasu na takie prace ręczne wykonywane wieczorami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kwiaty twojego rzemiosła. Dobre wyniki.

    Pozdrowienia ode mnie w Indonezji

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.