Obserwatorzy

niedziela, 2 sierpnia 2020

604. Tarcza Kapitana Ameryka [poduszka z haftem]

Witajcie,
połowa wakacji za nami, tj. za dzieciakami, bo dorośli to mogą liczyć tylko na chwilę wytchnienia na urlopie. Tym, co cieszą takimi chwilami życzę wszystkiego dobrego :)

Ja ostatnio intensywnie pracowałam. Do łask wrócił "Ślubny taniec". Lada dzień ostateczna odsłona, a dziś przychodzę z poduszką, którą wykonałam na zamówienie dla pani Iwony.

Poduszka miała mieć haft z tarczą "Kapitana Ameryka". Już kiedyś wyszywałam podobną na rzecz Celinek, ale do tamtej otrzymałam wzór właśnie w tym celu. Nie zamierzałam robić plagiatu więc zrobiłam wzór dla siebie. Będzie on dostępny również w sklepie.

Tak wyglądały postępy w pracy.









A tu już gotowa poduszka.




Zgodnie z życzeniem front był cały w kanwie. Tył natomiast zrobiłam z bawełnianej tkaniny w paski. Poduszka zapinana jest na zamek.


Dane techniczne

Poduszka z haftem: Tarcza Kapitana Ameryka
Mulina: DMC
Kanwa: 14ct, Tajlur, biała
Tkanina na tył: bawełna w paski
Zapięcie na zamek
Wymiary poduszki: 40 x 40 cm
Wypełnienie: kulka silikonowa

Poszewka jest zdejmowana

10 komentarzy:

  1. Super podusia. U mnie w domu też fani kapitana Ameryki (ponoć będzie to mój zięć, hi) i jego ekipy avengersow. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna podusia,hafcik tylko na środku ale wygląda bogato.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusia wyszła ekstra! Bardzo fajny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Moniko też jestem własnie na etapie szycia poduszki z haftem. To jest super rozwiązanie , nie każdy preferuje obrazki. Uszyłam już kilka tych poduszek i jestem z nich bardzo zadowolone w tym chyba ze trzy z haftem od Ciebie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna! Czekam na odsłonę ślubnego tańca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego kapitana.... Ale poduszka super !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Światna poduszka i wzór,oj nie jeden miłośnik Kapitana Ameryka byłby zachwycony.
    Ja idę na krótki urlop za kilka dni i nie mogę sie juz doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowa podusia :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.