Obserwatorzy

niedziela, 11 sierpnia 2013

95. Obrazki marynistyczne

Lato już prawie się kończy, a u mnie tknęło na hafty związane z latem i wypoczynkiem. Obrazki marynistyczne. Dziś możecie zobaczyć wzór. Składa się on z 6 małych obrazków (jak na zdjęciu). Wielkość pojedynczego obrazka nie przekracza 60x60 krzyżyków.

Może je wykorzystać np na woreczki z drobiazgami.
Ja też mam wobec nich pomysł, ale póki co wyszyłam 2 z 6 haftów. I brak mi jeszcze odpowiedniej tkaniny. Ale jak tylko dopnę swego pokażę wam.



Wzór powstał z wykonanego przeze mnie szkicu


Schemat graficzny: 188. - Obrazki marynistyczne
cena:
Wydruk = 10,10 zł +kw)
PDF = 5,10

Dziękuję za odwiedziny i pokrzepiające słowa. To najlepszy napędzacz do pracy :)


2 komentarze:

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.