Obserwatorzy

czwartek, 29 sierpnia 2013

98. Podkładki

Witajcie kochani :)

Wakacje prawie się skończyły... Już lada dzień dzieciaki będą szyły do szkoły. W tym i mój Szymek.
On co prawda kieruje się jeszcze do 5-latków, ale klasa jest w budynku szkoły przez co mam wrażenie powrotu w szkolne mury...

Sam Szymek jakoś tak o tym nie myśli. Rozumie, że znów zacznie się wstawanie z rana i bycie jakiś czas poza domem, ale nic sobie z tego nie robi. Pierwsze dni pokarzą jak będzie... Myślę, że będzie dobrze i tego się trzymam :)


A wracając do tematu posta. Dziś znów podkładki. Trzy różne zestawy. A oto one.

Podkładki: Kwadrat
Tkanina: Jeans + płótno w kratkę
Wymiary: 10x10 cm
Dostępność: Tylko 1 komplet (6 szt)
Tył: Jeans (z jednego kawałka)


 Podkładki: Kwadrat (szachownica)
Tkanina: płótno (turkusowe) + nieokreślony gatunek (beż)
Wymiary: 12x12 cm
Dostępność: Tylko 1 komplet (6 szt)
Tył: Turkusowe płótno z wzorem (z jednego kawałka)


Podkładki: Ośmiobok
Tkanina: Zielone płótno w białe kropki
Wymiary: 10x10 cm

Witam serdecznie nową osóbkę: Nati B


5 komentarzy:

  1. Rozkręciłaś się z tymi podkładkami ;) Ale dobrze, bo są bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i różnorodne - podziwiam za pomysłowość i dokładność w wykonaniu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. te ośmiokątne są rewelacyjne i strasznie urzekły mnie te grochy :)
    Ja początkiem roku szkolnego troszkę się stresuję. Gdyż moje dwa bąble zaczynają pierwszy raz swoją przygodę ze szkołą. Tak jak bym ja spowrotem miała tam wrócić :)ehhhh

    OdpowiedzUsuń
  4. "podkladkowo" na calego, ale sa piekne i na pewno praktyczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.