Obserwatorzy

czwartek, 8 marca 2018

392. Wzory + testowanie: Wielkanoc 2018


Niedawno pokazywałam kilka Wielkanocnych propozycji na ten rok. W ferworze ostatnich dni przegapiłam jeszcze dwa. Aby nie popadły w zapomnienie dziś je załączam.

* * *

Pierwszy to wzór z rysunku od Uli. Ula świetnie się spisała prezentując mój szalony i jakże przezabawny pomysł.
Od razu mówię, że tak miało być. Miała być kura z przeogromnym jajkiem oraz kogut w lekkim szoku! haha. Wzór zgadza się idealnie z moją wizją :D


1268. - O rety! - Oh gosh! 80x57 (21)

Więcej na temat haftów poczytacie u Uli --> Link 

* * *

Drugą propozycję wzorów przygotowała Iza
Izabela Singh Bhinder

2099. - Wielkanocny mix - Easter mix 35x33 (7)

17 komentarzy:

  1. Super. Kura z kogutem rewelacyjni ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wzorki , Ula ma świetne pomysły. Drugi zestaw taki jak lubie najbardziej , mały i jednokolorowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne hafty na kartki i dekoracje. Super ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Buhahaha Mega fajny i zabawny pomysł. :))) Ślicznie to wygląda. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurza para nie ma sobie równych :D Podziwiałam już u Uli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurka z kogutem rewelacyjne. Świetne wzorki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wzorki :) W drugiej wersji bardzo podobają mi się typowo religijne elementy, np. krzyż. To rzadkość w haftach świątecznych, a zwłaszcza wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne wzorki, a wykonanie fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyszło to testowanie :) Śliczne wzory!

    OdpowiedzUsuń
  10. Buhahaha Mega fajny i zabawny pomysł. :))) Ślicznie to wygląda. <3
    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.