Obserwatorzy

środa, 10 lipca 2019

525. Wyzwanie czytelnicze 3650 stron (2019) - Czerwiec 2019

Witajcie :)

Zaczęłam tę serię jeszcze w Maju i musiałam skończyć. Podobało mi się w niej zagadkowość, niesamowite spojrzenie na wnętrze ziemi, na inną rasę istot i tak precyzyjne jej zilustrowanie, wiele przygód to z narażeniem życia, trudne psychologiczne sprawy (jak samotność, poczucie porzucenia, rozterki, czy ratować siebie, czy wrócić po przyjaciela).
Och mogłabym się rozpisywać, bo wrażeń było całkiem sporo. Właściwie całą serię czytałam wlepiona w tekst. Co tusz coś się działo i nie było czasu na nudę. Oprócz tego autorzy bardzo ciekawie opisali uczucia towarzyszące ludziom w różnych trudnych sytuacjach.


Tunele. Głębiej
Roderick Gordon, Brian Williams
cz.2
642 strony


Tunele. Otchłań
Roderick Gordon, Brian Williams
cz.3
560 stron


Tunele. Bliżej
Roderick Gordon, Brian Williams
cz.4
500 stron


Tunele. Spirala
Roderick Gordon, Brian Williams
cz.5
432 strony


Tunele. Finał
Roderick Gordon, Brian Williams
cz.6
388 stron

Czerwiec 2 522 strony
Razem (od początku roku) 12 545 stron



Ta seria na pewno zagości na moich pułkach, by jeszcze kiedyś do niej wrócić :)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję Moniko doskonałego wyniku czytelniczego. To wszystko jak widzę niezłe cegły są. Trochę nie w moim stylu aczkolwiek Twój opis brzmi zachęcająco.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wynik czytelniczy jest wspaniały, a dla mnie nie wiem czy w ogóle osiągalny, gratulacje!! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, tej serii nie widziałam. Ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli fantastyka ??? Jeśli tak, też muszę sięgnąć po pierwszy tom :-)
    Moje czytelnictwo ostatnio mocno kuleje ;-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, bardzo ciekawa seria książek, takich w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.