Obserwatorzy

piątek, 19 lipca 2019

526. Kalendarz z kotami 2138. - Lipcowe postępy

Witajcie moje drogie :)

Wróciłam do kotów, ale... przysiadam do nich tylko w weekendy. W tygodniu jest tyle pracy wokół Igiełki, że nawet nie wiem kiedy zasypiam. Ostatnio też ogłosiłam zapotrzebowanie na testerki oraz projektantki. Odzew pozytywnie mnie zaskoczył. Wobec czego wypatrujcie kolejnych nowości. Przy tej ekipie chyba będzie trzeba rozciągnąć dobę. Tak ze dwa razy, co najmniej ;-)

Wracając do kotów, ostatnio pokazywałam ukończonego szarego styczniowego kota drapieżnika TU.

Jeszcze samotny Styczeń

Praca nad Lutym 


Kiedy powstał zarys... 

wypełnienie kolorami było już tylko formalnością...

choć szło mozolniej, niż można przypuszczać. 

Aniołek bez konturów

A tu już z kreseczkami

Lubię ten jego uśmiech :) 

Dane techniczne:
wzór nr. 2138. - Kalendarz z kotami 1
Tkanina: biała Aida 16 ct
Mulina: DMC


A Wy, lubicie kocie wzory? 

14 komentarzy:

  1. Cieszę się, że miałaś tak pozytywny odzew. :) Ile osób uszczęśliwiasz. :) Cudne te kotki, no superaśnie cudne i takie słodkie, idealne do tulenia. <3 Pozdrawiam, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały kolejny kotek powstał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze są :-) Zaczęłam kota na kanwie gobelinowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kociaki przecudne! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten lutowy kociak:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super wygląda amorkowy kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotki są super :).

    Lubię koty ale bardziej jestem psiarą niż kociarą :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam lubię wszystko co się wiąże z kotami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie są te koteczki. Jeszcze takich wzorów nie widzieliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koty w ogóle lubię :-) ale wyhaftowałam może ze dwa...
    Te Twoje to takie przytulasy są... i łobuzy... ;-)
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Nemusím mačky, ale tieto sú rozkošné a milé... bude to krásny obraz.
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wolę koty w rysunkach, haftach, niż na żywo - tych się trochę boję, bywają nieobliczalne z tymi swoimi pazurkami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.