Obserwatorzy

piątek, 26 lipca 2019

527. Folk [wzory]

Witajcie :)
Kto chciał, doczekał się pięknego słonecznego lata. Mnie ta pogoda szkodzi, więc siłą rzeczy siedzę w domu, póki słońce nie zajdzie, ale nie narzekam na nudę. Lato to również sezon na robienie zimowych zapasów. W naszej piwniczce zagościły słoiki z ogórkami oraz pyszny soczek i dżem z mirabelek. Polecam.

Nie przyszłam to dziś by raczyć was słoikami, choć jak koś wpadnie z wizytą, to z pustymi rękoma nie odejdzie ^_^
Zapraszam również do zapoznania się nowymi wzorami. Tym razem króluje folk.


Od pewnego czasu niektóre wzory robię w dwóch wersjach. Dużej oraz małej. Tak było np. z poniższym kogutem. Do testowania trafił mały, który w mgnieniu oka zagościł na kartce, ale Marzena miała pomysł i na dużego. Wyszyła i jego. I tak obie wersje przetestowane przez jedną osobę już goszczą w sklepie i zachęcają do pracy.

Marzena Siedlecka najpierw wyszyła małego koguta, która trafił do kartki.


Oprócz wyszycia małego koguta Marzenka postanowiła wyszyć i dużego. 
Zaprezentowała go w formie poduszki.


* * *
Pośród dzisiejszych wzorów nie mogło zabraknąć zakładek. Na szczęście mamy fajną trójeczkę, którą opracowała nowa testerka w grupie Ksenia Jabłońska :)  





* * *

2223. - Koguty - Polish Folk Art Roosters 220x156 (4)

* * *

2224. - Zielony folkowy ptak - Green Folk Bird 140x93 (6)

* * *


2225. - Niebieskie folkowe ptaki - Blue Folk Birds 146x103 (6)


2226. - Zielone folkowe ptaki - Green Folk Birds 146x103 (6) 

* * *

2227. - Turkusowe folkowe ptaki - Turquoise Folk Birds 146x103 (6)

* * *

2228. - Polskie wycinanki - Polish Paper Cuts Birds 168x239 (1)

* * *

2229. - Wycinankowe ptaki - Paper Lace Cut Birds 204x164 (1)

* * *

2230. - Dwa ptaki i jabłko - Two Birds and an Apple 128x93 (2)

* * *

2231. - Wycinankowe ptaki - Paper Lace Cut Birds 204x164 (1)




15 komentarzy:

  1. Kogut jest super, ja uwielbiam te folkowe klimaty w Twoich wzorach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne hafty, podziwiam :) koguty sa meeeega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra te folkowe wzory :-)
    Kogut przyciąga wzrok energetycznymi kolorkami :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te folkowe wzory:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ten duży kogut fajnie by wyglądał również na torbie albo fartuszku kuchennym :) A małego wyszyć na kuchennych ręczniczkach i mamy folkowy komplet. Szkoda, że nie umiem szyć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie folklorystyczne wzory, coś pięknego! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne i różnorodne wzory powstały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem, że na pewno skuszę się na wzory zakładek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, ja też nie lubię upałów ... Zdecydowanie wolę chłodniejsze dni :).

    Sporo nowych wzorów Monia zrobiłaś :).

    Dziewczyny super wykorzystały Twoje hafty :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o mój słoiczek, to tak siedzi też w aucie kot. Tylko mój jest bez wąsów i oczu, bo haftowałam na plastikowej kanwie :).

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham folkowe wzory, zwłaszcza te na czarnym lub zielonym tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne wzory :o) Ja również nie lubię upałów, dużo lepiej funkcjonuje mi się, jak za oknem jest pochmurno :o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te kogutki wszelkiej maści :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię wzory folkowe. Szkoda, że to takie maleństwa, ale muszę cos wymyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne wzory Moniko, kogut na poduszce wyglada genialnie :) a mirabelek wieki nie jadłam 😬

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.