Obserwatorzy

piątek, 3 lipca 2020

597. Kartki z żółtymi kwiatami

Witajcie,
wakacje się rozpoczęły, choć ja mam wrażenie, że rozpoczęły się w momencie wirusa, ale mniejsza o to ;-)

Dziś przychodzę z kartkami w żółte kwiaty. Wzór dobrze wam znany 1097 Kwiaty. Jak wiecie od kilku lat prowadzę zabawę w "wymiatanie resztek". Dziewczyny pięknie pozbywają się swoich zapasów, a ja w lesie. Dlatego postanowiłam ostro zabrać się do roboty. W ruch poszła żółta mulina. Kolor taki, że najlepiej pasuje jako dodatek, więc obawiałam się całe żółte kwiatki, to będzie przesada. Jednak zanim przystąpiłam do pracy był już plan na oprawę.

Hafty powstawały na przestrzeni dwóch tygodni, aż wyszyłam całą jedenastkę.
Muliny z tego odcienia żółtego zostało niewiele. I dobrze. Pójdzie na delikatne dodatki.



A tak wygląda koszyczek z resztkowymi mulinami. Do tego jeszcze jest spory worek z tą chińską muliną, co jakiś czas temu była w Biedronce. Będzie co robić ;-) 

* * *

Czas na karteczki. Ponieważ wyszywałam na kanwie 14ct, a same kwiaty są dość duże musiałam oprawić je na bazach 15 x 21 cm



I kartki pojedynczo 












Zastosowane materiały
Wzór do haftu nr 1079 Kwiaty
Kanwa biała, Tajlur, 14ct
Papier do scrapbookingu z Aldi

Półperełki samoprzylepne zielone 




 Wymiecione resztki:
- żółta mulina bez numeracji
- kolorowe arkusze papieru z Aldi
- kawałki kanwy 14 ct
- kolorowe półperełki 

11 komentarzy:

  1. No powiem Ci że mnie bardzo pozytywnie zaskoczyłaś. Nie myślałam ,że te kwiaty w jednym kolorze będą tak fajnie wyglądać/ I ta oprawa w tym samym stylu no rewelacyjnie to wygląda. Barwo !! Chyba sobie pomysł pożyczę, jak byś tak jeszcze chciała czasu trochę dodać :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne hafty i super karteczki z nimi powstały :)
    Też mam cały kartonik takich mulin i wykorzystuję je do małych haftów na kartki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, Moniko.
    U mnie też mocno ubywa resztek, gdyż do prawie wszystkich haftów je wykorzystuję, a porównuję sobie odcienie z nowymi mulinami (wreszcie zebrałam całą paletę i przechowuję oczywiście w pudełkach zakupionych w Twoim sklepie). Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki Moniko i kwiatki je pięknie ozdabiają:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja Ci powiem Monika, że wyszły ekstra kartki. Ja lubię takie jednokolorowe wzory. Piękne kartki 👏👏👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wykonane kartki, te hafty są bardzo żywe .pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same hafty piękne a jeszcze wspaniale je wykorzystałaś i powstały niesamowite kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. No Moniko swietny hurcik :) mnie sie bardzo podobaja z ta kolorowa oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe kwiatuszki oryginalna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.