Obserwatorzy

wtorek, 7 lipca 2020

598. Zwierzaki - wzory

Moje drogie dziś przychodzę ze wzorami przedstawiającymi naszych zwierzęcych przyjaciół. 


Na początek "Marudne zwierzaki" Ich miny mówią same za siebie cha cha! Ilekroć patrzę na ten wzór ogarnia mnie rozbawienie na widok tych min mówiących np. "Poniedziałek..."

1309. - Marudne zwierzaki - Grumpy pets 191x92 (19)


2141. - Śpiący lisek - Sleeping fox 86x74 (12)


1395. - Królik - Rabbit 50x49 (12)


2370. - Jamnik - Dachshund 211x125 (4)

2373. - Wilk - Tribal Wolf 187x302 (2)


13 komentarzy:

  1. Jak zawsze super. te marudne zwierzaki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym miała wybrać mój wybór by padł na wilka i jamnika. Lubie takie "witrażowe" wzory z niewielką ilością kolorów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wzory, faktycznie poniedziałkowe marudy są świetne, mnie jednak najbardziej zachwycił jamnik. Jest przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wzory! A marudne zwierzaki idealne na poprawę humoru:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedne te zwierzaki z pierwszego wzoru :D A lisek i tribal wolf naprawdę super <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze hafciki, jednak lisek wymiata,słodki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lisek mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uśmiałam sie z tych marudnych zwierzaczków. Super sa😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piękne i interesujące.
    Najbardziej podoba mi się lis i wilk :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.