Obserwatorzy

sobota, 19 września 2020

612. Kawa, herbata, filiżanki - wzory

Dawno nie było kawowych wzorów :)

2381. - Kawa - Coffee 60x67 (2) 

2382. - Filiżanka - Cup 63x76 (3)

2388. - Kawa - Coffee 67x94 (6)

2389. - Filiżanka - Cup 67x98 (5)
2390. - Kawa - Coffee 64x77 (2)

2391. - Kawa 98x77 (7)


2393. - Coffee time 92x84 (1) 


2412. - Kawowy sampler - Coffee sampler 119x123 (10)


Przy tym ostatnim wzorze pomyślałam o zorganizowaniu zabawy we wspólne wyszywanie. 
Kto miałby chęć? 

Wstępnie napiszę o zasadach:
- wzór (pdf) z rabatem -20%
- jeden element na miesiąc, czyli 8 lub 9 miesięcy zabawy. W zależności jak myślicie o napisie.
- pośród osób, które wyszyją cały haft w wyznaczonym terminie rozlosuje bon na zakupy w sklepie (50 zł) 

Czekam na wasze zdanie w komentarzach lub na priv. 

11 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się ostatni wzór i ten z ziarnami kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie są te filiżanki.Sampler piękny.Niestety ka nie haftuje.Przyszlam Cię pochwalić.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te wzorki, ale zdecydowanie dla wielbicieli kawy. Ja do takich nie należę więc nie bardzo bym miała co z takim haftem zrobić. Tym razem odpuszczę zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. 2388 i 2412 podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne wzorki, aż kawą zapachniało :)
    Ja kawy nie pijam, ale na zabawę jestem chętna, jeśli można hafciki spożytkować w dowolny sposób, niekoniecznie jako jeden obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne wzory, Moniko. Mój numer jeden to 2388. Super

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kawę . Ze względów zdrowotnych bardzo ograniczam ostatnio. od wzorów az pachnie. Może kiedyś się skuszę. Teraz za wiele zabaw 😉. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wzorki. Myślę, że fajny pomysł z takim wspólnym wyszywaniem. Ja niestety z racji remontu i ciągłego niedoczasu nie wezmę udziału, ale chętnie będę śledzić postępy pracy nad wzorkiem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fanką kawy nie jestem ale wzory bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Monia super wzorki zrobiłaś :).

    Fajny pomysł na zabawę. Ja kawy nie piję więc odpadam ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.