Obserwatorzy

czwartek, 17 maja 2018

406. Sal - Magia róż

Witajcie, za sprawą małego dobrego duszka, który podszeptuje mi czasem pomysły, zapraszam Was dziś na Sal z ostatnio pokazywanymi wzorami róż pt. "Magia róż"
Pracując nad wzorami nabrałam chęci, by je wyszyć i proszę, nadarza się okazja ;-)





Aby wziąć udział w zabawie należy:
1) wpisać się pod tym postem (podlinkować żabkę swoim blogiem/ stroną FB)
2) kupić dowolny wzór z serii "Magia róż"
3) pobrać banerek i umieścić na pasku bocznym swojego bloga lub na stronie FB.
4) publikować postępy przynajmniej raz w miesiącu (można częściej. Ja planuję publikować co Sobotę)

5) pod tym postem będą żabki, które czekają na Wasze postępy w danym miesiącu.
Nie ma limitu osób oraz czasu dołączenia do zabawy.



Zakończenie zabawy 31.12.2018.
Wyniki: na początku Stycznia 2019



* * *

Dla osób biorących udział, które ukończą haft w terminie nagrodą będzie darmowy wzór (jeszcze nie jest opracowany). W zamyśle mam też coś ekstra dla 3 pierwszych osób, ale na razie tajemnica.


Uwaga!
Kilka osób kupiło już wzory i zaczęło wyszywać. Jeśli mają ochotę przyłączyć się do zabawy, to ja problemu nie widzę.

* * *

 Starujemy w Sobotę 19.05.2018

Wiem, szybko i mało czasu, ale szybkie decyzje dają dobre efekty ;-)

Zapisy
--- --- --- Lipiec (linki z pracami

---
Sierpień
Wrzesień Październik Listopad
Grudzień

* * *

11 komentarzy:

  1. No jak takie zasady to oczywiście się melduję na starcie. Wzory są obłędne więc jak najbardziej z miłą chęcią wyszyję , zresztą małe co nieco już mam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten duch taki sporych gabarytów jest 😀i melduje się w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do zabawy, tym bardziej że nad jednym wzorem już się parę dni zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko Sal CzPR zorganizowany u Uli bardzo miło mi się wyszywało więc i chyba na którąś różyczkę się skusze choć chętnie bym wzięła wszystkie ale wiem że nie dam rady hihi. Teraz tylko muszę pomyśleć która bo wszystkie piękne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę kibicować .Ciekawe co dziewczyny wymyślą po swojemu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę Wam mocno kibicować i podglądać postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to się jeszcze troszeczkę pozastanawiam, bo mogę się nie wyrobić w terminie. A poza terminem to juz nie to samo...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się do tej zabawy. Wzór kupiła mi w prezencie córka, więc lada chwilka zacznę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zabawa i piękne wzory, że też tak bardzo brakuje mi czasu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma już październikowej żabki , ale ja tam twarda jestem, więc kolejny etap za mną :-)
    https://iwanna59.blogspot.com/2018/10/hafciarskie-i-czytelnicze-podsumowanie.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.