Obserwatorzy

sobota, 19 maja 2018

407. Magia róż [1]

Witajcie :)
na wstępie dziękuję Wam, że przyłączyłyście się do mojego szalonego pomysłu. Wiem jak krucho w tym ciepłym sezonie z czasem, więc tym bardziej doceniam uczestnictwo :)

Słowo się rzekło, to zaczynamy. Moja kanwa i mulina wyglądają tak. Wyszywam wzór nr. 1291.


Zwykle pracuję na Aida 14ct. Tym razem postawiłam na 18ct oraz na mulinę DMC wg legendy ze wzoru.
Podczas wybierania mulin okazało się, że nie mam wszystkich kolorów, ale to co jest pozwoli zacząć.

8 komentarzy:

  1. Miłego haftowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ja muszę też kupić muliny.. mam jakieś resztki w tych kolorach co potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja wystartowałam, jeszcze nie z haftem, ale z przygotowaniami. http://kuchniaipasja.blox.pl/2018/05/Sal-Magia-roz-start.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nad tym zastanawiałam się bardzo długo czy go nie kupić jednak wiaderko wygrało:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, wzory kuszą, więc może kiedyś i się na nie skuszę, ale niestety nie w tym roku :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chwilowo będę kibicować, ale kto wie, może po wakacjach się skuszę na któryś piękny wzorek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.