Obserwatorzy

sobota, 13 kwietnia 2013

70. Spodnie 2x i Kamizelkę raz... Poproszę!

Witajcie Kochane :)

Dawno jakoś nie było u mnie szycia... I kiedy tylko nadarzyła się okazja i potrzeba usiadłam do maszyny i tak oto powstały dwie pary spodni i kamizelka dla Szymka.


Spodnie proste. Takie aby tylko na gumce, do ponoszenia.

I kamizelka. Powstała ze starej kamizeli w rozmiarze taty. Przy szyciu pomocny był ten tutorial: link

Oto kamizelka, której Szymek nawet nie będzie nosił... Dlaczego? Cóż po uszyciu jej stwierdziłam, że nie chcę ubierać Młodego w same bure kolory. Tak więc kamizelka pozostaje jako lekcja szycia...


Dziękuję za pamięć i zapraszam ponownie :)

1 komentarz:

  1. Zdolniacha z ciebie , podziwiam spodenki , sama bym się nie odważyła nic podobnego uszyć , ale miło mi , że do mnie wpadłaś , teraz mogę podziwiać twój haft sosnowy i inne wytworki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.