Obserwatorzy

sobota, 26 października 2013

109. Candy - wyniki

Witajcie kochani :)

Dziś wyczekiwane wyniki Candy.



Do zabawy zgłosiło się 12 osób.

1. Bea Betita
2. Agnieszka Ka
3. Agnieszka Cieślik
4. Katarzyna G
5. Iwona Syczowska
6. Szarlotka
7. Małgorzata Zoltek
8. Joanna Rogulska
9. Promyk
10. maga
11. inga
12. magda magda

A zwycięzcą, który otrzyma Biscornu, serce i coś ekstra jest...


Agnieszka Ka z bloga "Chwila relaksu"

Serdecznie gratuluję! Adres do wysyłki proszę podać na: igielka.mb@o2.pl

Dziękuję za wspólną zabawę :)


PS. Witam również nowe czytelniczki: inga, estera

9 komentarzy:

  1. Gratuluję Agnieszce! Igiełko, dzięki za zabawę.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni ! Wspaniała nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hura Hura Hura jak mi serce mocno bije i mam gęsią skórkę nie mogę uwierzyć ale cudowne uczucie Jak ja się odwdzięczę!?!?!?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Agnieszki :-) Takie zabawy są naprawdę motywujące twórczo. Igiełko dzięki za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Agnieszki :) Igiełko, prezent jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatny komplet.Szczęśliwcom gratuluję.Serdecznie pozdrawiam,I :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udane Candy! A mnie sie podoba ten listek! Wyszyty mulina jesienna bedzie sliczny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale żałuję, że się spóźniłam :(:(:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.