Obserwatorzy

niedziela, 12 kwietnia 2015

229. Kwiaty jednej godziny [14] koniec!

Witajcie dziewczyny! Witajcie zarówno stałe bywalczynie jak i nowe duszyczki, które tu trafiły i chciały zostać :)

* * *
Ostatni krzyżyk został postawiony w sobotę rano. Cóż to była za radość! Nie sposób opisać, dlatego dziś ograniczę się do zdjęć i szybkiego podsumowania.

Każda godzina/ kwiat z osobna... po kolei.













Środek...



Na koniec całość. Dziś jeszcze w wirtualnej ramce.

Dane techniczne:

Haft z wzoru: 185. - Kwiaty jednej godziny

Projekt i wykonanie: Monika Blezień
Tkanina/ gęstość/ kolor: Aida/ 20ct/ ecru
Ścieg: haft krzyżykowy (1 nitka), backstiche (1 nitka)
Mulina: Ariadna (13 kolorów)
Wymiary (haftu w cm): 45x44
Wymiary (w krzyżykach): 245x240



16 komentarzy:

  1. Podglądałam postępy i zawsze wiedziałam, że będą piękne i takie są - cudo

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepadłam, całość wygląda zabójczo!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Kasią> Zapowiadało się cudownie i tak jest:) jestem zachwycona starannością pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy zapiera dech w piersiach, a przecież to dopiero ramka wizualna.... Ciekawam jestem ostatecznego wyglądu. Piękne, piękne. Napatrzeć się nie mogę....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt końcowy wspaniały! Podziwiam za ogrom pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from England
    Your finish is beautiful!
    You have a lovely blog.
    Happy weekend x

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Jest cudnie.
    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.