Obserwatorzy

środa, 13 maja 2015

235. Serce [6] + Serce nr 2 [1]

Na wstępie witam serdecznie obecne i nowe obserwatorki :)

* * *

Ostatnim razem Serce było prawie skończone... dziś jest takie w 100%, a nawet więcej ponieważ zaczęłam pracę nad kolejnym. Ale na początek to pierwsze...

Serce w całej okazałości. Zgodnie z planem będzie na poduszkę.


Zbliżenie na moje krzyżyki. A co! Najwyżej będę się wstydzić :)

Tu oprawione w wirtualną ramkę

Dane techniczne:

Haft z wzoru: (w trakcie przygotowań)

Projekt i wykonanie: Monika Blezień
Tkanina/ gęstość/ kolor: Aida/ 14ct/ biały
Ścieg: haft krzyżykowy (2 nitki)
Mulina: Ariadna nr. 4855
Wymiary (haftu w cm): 27x23
Wymiary (w krzyżykach): 145x126

* * *

Po zakończeniu pierwszego serca zaczęłam kolejne. Tym razem na gęstszej kawie (16ct). To serce po skończeniu również idzie na poduszkę, ale w nieco innym kształcie :)
Przekonamy się niebawem czy wszystko pójdzie po mojej myśli.

Tyle jest na dzień dzisiejszy drugiego. Co prawda zaczęłam je w niedzielę, ale większość tego czasu zajęło mi przygotowanie kursu. W tym temacie pozostaje jeszcze przygotowanie postu, a ocenę przydatności pozostawię wam :)

PS. zmieniłam tytuł postów (Dwa serca) jakoś tu nie pasują, skoro planuję wykonać ich 4, a może i więcej. Zobaczymy, co przyszłość pokarze :)

27 komentarzy:

  1. Ech , prawdziwy klejnot !
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty sie wstydz pisac że nierówne a nie... :D sa równe :) wyszlo przepieknie. Powodzenia przy kolejnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, jestem dość krytyczna wobec siebie.
      Dziękuje za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Ślicznie ! O jakich krzywych krzyzykach mówisz? Ja nic nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko, wstydzić się. Moj Panie Boże, to ja swoich zbliżeń nie pokażę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne serce. I nie wymyślaj z tymi krzyżykami - są idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ideału jeszcze im daleko, ale dziękuję za miłe słowa Kasiu :)

      Usuń
  6. Serce wyszło naprawdę świetnie. Będzie piękna poduszka.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto jak kto, ale akurat Ty to się krzyżyków wstydzić nie musisz :) Cieniowanie w tym serduszku jest świetne. Mulinka z Twojego farbowania?

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne cieniowanie...śliczne serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne serduszko :) A krzyżyki piękne, równiutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham serducha a twoje Moniu jest przecudne - buziaki ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. Podglądam jak rośnie...jest śliczne,jak i krzyżyki...Cieniowanie super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bomba serce !!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.