Obserwatorzy

czwartek, 18 lutego 2016

285. Bobinki

Witajcie drogie czytelniczki

szukając ostatnio odskoczni... inspiracji, a może po prostu siebie wpadłam na pomysł zrobienia bobinek. Ale nie takich tradycyjnych na mulinę... takich dużo większych z myślą o tasiemkach, koronkach, sznureczkach...

Jednego wieczoru usiadłam i powstał szkic... następnie dopracowałam szablon. Kolejnego wieczoru usiadłam z niezbędnymi narzędziami i postały cztery bobinki - prototypy :)






Podobają się Wam takie bobinki. Zapraszam do mnie. Mogę wykonać kilka dla Ciebie :)


Dane techniczne:

Bobinki dekoracyjne na tasiemki, koronki, sznurki
Wymiary: 125 x 70 x 3 mm
Baza wykonana z tektury modelarskiej oklejona tkaniną bawełnianą w paski





14 komentarzy:

  1. fajniutkie :) może kiedyś sama podobne stworzę. świetny pomysł na przechowanie koronek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysl fajny ;) Ja nigdy nie wyrzucam wstazek, sznurkow np z prezentow, wiec mam ich duzo. Niby zebrane w pudelku, ale misz masz i tak. Pora chyba na wiosenne porzadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) idealny sposób na porządek w mojej przydasiowej szufladzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) idealny sposób na porządek w mojej przydasiowej szufladzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainspirowała mnie Pani do zrobienia własnych bobinek na wstążeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł i wykonanie genialne, u mnie musiałoby to być całe pudło, bo mam tego dużo, sama nie wiem skąd tyle się tego narobiło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne ale do mulin, teraz jeszcze muszę zrobić do sznurków sutasz i koronek. Twoje są bardzo ładnie wykonane:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł, ja też tak przechowuję swoje tasiemki, wstążki i koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne :) oj przydałyby się mi takie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś też takie robiłam, tylko dodatkowo ozdabiałam je haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne wyglądają ! Świetny pomysł na porządek w tasiemkowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wykonane :-) Bardzo mi się podobają :-)

    http://osiama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.